reklamní kampaň
                1. 10. 2008
              
              nejdůležitější složkou reklamní komunikace, jedná se o placené reklamní sdělení, jenž oslovuje co nejvíce potencionálních zákazníků ze všech druhů dostupných médií tak, aby v nich reklama vyvolala nákupní reakci, zdůrazňuje určitý produkt pod konkrétní značkou, sdělení musí být zábavné s určitým nápadem, strategicky zpracováno a v poslední řadě vhodně umístěno v čase i médiích, podporuje ji komerční komunikace, ta zahrnuje přímý marketing, public relations a sales promotion
              nejdůležitější složkou reklamní komunikace, jedná se o placené reklamní sdělení, jenž oslovuje co nejvíce potencionálních zákazníků ze všech druhů dostupných médií tak, aby v nich reklama vyvolala nákupní reakci, zdůrazňuje určitý produkt pod konkrétní značkou, sdělení musí být zábavné s určitým nápadem, strategicky zpracováno a v poslední řadě vhodně umístěno v čase i médiích, podporuje ji komerční komunikace, ta zahrnuje přímý marketing, public relations a sales promotion
              
 
                         
                      