sales promotion

1. 10. 2008
krátkodobě podporuje prodeje, zejména v době, kdy se zvýšilo povědomí o značce či výrobku např. reklamní kampaní zejména v televizní reklamě či inzerci různými cenovými pobídkami (výprodej, slevy, kupóny, balení 2+1), rozdávání vzorků (na veřejných místech či v prodejních místech) nebo dárků (při zakoupení určitého množství)
krátkodobě podporuje prodeje, zejména v době, kdy se zvýšilo povědomí o značce či výrobku např. reklamní kampaní zejména v televizní reklamě či inzerci různými cenovými pobídkami (výprodej, slevy, kupóny, balení 2+1), rozdávání vzorků (na veřejných místech či v prodejních místech) nebo dárků (při zakoupení určitého množství)
Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?