PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Budování značky
Marketing Journal
Budování značky

Člověk v tísni po 30 letech mění logo

Budování značky Kreativní reklama

Sport je dar, prohlašuje kampaň značky Under Armour

Budování značky E-Commerce

CopyCamp se vrací: Obsahová konference proběhne po třech letech opět naživo

Budování značky Marketingové nástroje

Marketérem roku je Simona Lišková z Vodafonu. Zlatého delfína získali Gálik a Přikryl z Driveramy

Budování značky Kreativní reklama

Reklama týdne: Beyond Meat Jerky – You've Evolved. So Should Your Snacks

Budování značky

Velký redesign Airbnb má výrazně změnit způsob, jakým lidé hledají ubytování

Budování značky Tipy na akce

Brand Academy je nejnabušenějším online kurzem k budování značky v České republice

Budování značky Krizová komunikace

McDonald's odchází z Ruska nadobro

Budování značky Content Marketing

Hornbach přináší obsahový speciál s Ferdinadem Lefflerem. Poradí, jak na zahradu

Budování značky Formy PR

Kontroverzní reklama značky Adidas dostala v Británii stopku. Vadila odhalená ženská ňadra

Budování značky E-Commerce Podcast

WebTop100 podcast: o Mybelka.cz s jejími zakladateli, Agnieszkou Kozlowskou a Adamem Farnym

Budování značky

Z nákupu přímo do dózy. Košík změnil bezobalovou sekci, sáčky jde nově kompostovat

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Dove vkládá matkám do úst slova, která jejich dcery poslouchají na sociálních sítích každý den
WebTop100 Podcast: s Lukášem Matějčkem, dobrodruhem z paneláku a zakladatelem značky Bagind
Mark Ritson na Marketing Festivalu 2021: vše, co potřebujete vědět o marketingu
Nike povzbuzuje diváky olympiády neonovými barvami, které vyměnila za poselství udržitelnosti
Marketing Journal Podcast: S Pavlínou Louženskou o tom, jak oslovit generaci Z

Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.