PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Budování značky
Marketing Journal
Budování značky Případové studie

Dole šel na trh s kůží z ananasu. Vyměnil ji za Grand Prix na Cannes Lions

Budování značky Kreativní inspirace

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem je po 23 letech v dalším spotu Kofoly

Budování značky Kreativní inspirace

Startuje Tour de France. Podívejte se, jak dokážou reklamy odlehčit i nelidskou dřinu

Budování značky

Holokolo přináší unikátní cyklodres z dílny autistického umělce Matěje Hoška

Budování značky E-Commerce Podcast

WebTop100 podcast: s Přemyslem Víchou o opětovném vzestupu Patro.cz a e-commerce v době nejistoty

Budování značky E-Commerce

Knihobot přichází s inovací pro prodej přečtených knih. Buduje síť Knihoboxů

Budování značky E-Commerce

DODO má novou vizuální identitu. Stvrzuje jí B2B orientaci služby

Budování značky Kreativní inspirace

Kategorii Print & Publishing na Cannes Lions vyhrály noviny, které nešly nikdy do tisku

Budování značky E-Commerce Podcast

WebTop100 Podcast: se Ctiradem Sárou o budování značky BeWooden, která už dlouho není jen o dřevěných motýlcích

Budování značky

Technologie Uberu zjednoduší zásobování ve válkou sužované Ukrajině

Budování značky Kreativní inspirace

Spotify oslavuje nové album Florence + Machine s využitím tapiserií místo billboardů

Budování značky Kreativní inspirace Kreativní reklama

Burger King v kampani 911 Calls využívá volání nespokojených zákazníků na tísňovou linku

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Brand Academy
Top články
Dove vkládá matkám do úst slova, která jejich dcery poslouchají na sociálních sítích každý den
WebTop100 Podcast: s Lukášem Matějčkem, dobrodruhem z paneláku a zakladatelem značky Bagind
Mark Ritson na Marketing Festivalu 2021: vše, co potřebujete vědět o marketingu
Nike povzbuzuje diváky olympiády neonovými barvami, které vyměnila za poselství udržitelnosti
Marketing Journal Podcast: S Pavlínou Louženskou o tom, jak oslovit generaci Z
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.