PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Budování značky
Marketing Journal
Budování značky Marketingový výzkum

Nejsilnějším inzerentem mezi řetězci s potravinami je Lidl. Měl loni reklamu v hodnotě 2,7 miliardy korun

Budování značky

Barefooty Skinners vstupují do Německa. Chtějí v něm do 3 let prodávat 200 tisíc párů (ponožko)bot ročně

Apple Budování značky Kreativní reklama

Reklama týdne: Timothée Chalamet by nepohrdl prací od Apple TV+

Budování značky Formy PR

BigMedia Babišův štvavý billboard nestáhne. Odstranění billboardu se Zelenským prý mělo oporu v zákoně

Budování značky Formy PR

Komunikační přednosti a slabiny prezidentských kandidátů pohledem odborníků na oblast PR

Budování značky Kreativní inspirace

Pivo Stella Artois prodlužuje svou kampaň nahým muralem

Budování značky Kreativní inspirace

Cestovka British Airways Holidays připomíná drzou kampaní Britům, že si mají vzít dovolenou

Budování značky Kreativní reklama

Reklama týdne: Útěk z vězení promazaný WD-40

Budování značky

Česká spořitelna mění logo a v kampani se zavazuje zvýšit finanční zdraví všech svých klientů

Budování značky Formy PR

Barvou roku 2023 bude magentová, říká Pantone

Budování značky

Je Katar skutečně místem pokroku a tolerance? David Beckham vám to za 4 miliardy rád potvrdí

Budování značky

Vánoční reklama John Lewis je letos civilnější, ovšem se silným poselstvím

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Dominik Hašek končí se Smartym. Proč neuspěl?
Dove vkládá matkám do úst slova, která jejich dcery poslouchají na sociálních sítích každý den
WebTop100 Podcast: s Lukášem Matějčkem, dobrodruhem z paneláku a zakladatelem značky Bagind
Mark Ritson na Marketing Festivalu 2021: vše, co potřebujete vědět o marketingu
Nike povzbuzuje diváky olympiády neonovými barvami, které vyměnila za poselství udržitelnosti
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.