podlinkové komunikace

1. 10. 2008
below-the-line (BTL); jedná se o komunikaci zaměřenou na konkrétní cílovou skupinu realizovanou formou reklamy či marketingu, původ pojmu vychází z oddělování inzerce od žurnalistického textu v masmédiích, kdy "linka" oddělovala reklamu, u nichž média platila agentuře provizi za reklamu – na rozdíl od komunikace podlinkové, kde se provize neplatila
below-the-line (BTL); jedná se o komunikaci zaměřenou na konkrétní cílovou skupinu realizovanou formou reklamy či marketingu, původ pojmu vychází z oddělování inzerce od žurnalistického textu v masmédiích, kdy "linka" oddělovala reklamu, u nichž média platila agentuře provizi za reklamu – na rozdíl od komunikace podlinkové, kde se provize neplatila

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: