PŘÍPADOVÁ STUDIE

NATÁČENÍ POŘADŮ PRO VÍM, CO JÍM

VÍM, CO JÍM A PIJU, O.P.S.

O PROJEKTU

Kolik zeleniny denně byste měli sníst a proč? Proč jsou bílkoviny tak důležité? Škodí nám tuky? Proč bychom neměli vynechat snídani? Jakým rizikům se vystavují vegani? Co je lepší, pohyb, nebo dieta?

Otázek spojených s výživou jsou tisíce. Některé odpovědi jsou jednoduché, některé potřebují širší kontext a ani tak nemusí být jednoznačné. Přesto nebo spíše právě proto jsme se rozhodli realizovat seriál Vím, co jím a prostřednictvím edukativních videí odpovídat na otázky spojené se stravou a zdravým životním stylem.

Ke spolupráci jsme si přizvali odborníky na slovo vzaté a dva nejznámější jsme postavili před kameru. Ve spolupráci s Karolínou Hlavatou a Petrem Havlíčkem jsme připravili více než 130 videí. Hlavní témata jsme zpracovali do tematických sad, z nichž každá má 6 až 8 dílů. Všechna videa jsou dostupná na YouTube i dalších sociálních sítích.

Abychom získali pozornost veřejnosti, podpořili jsme iniciativu účinnou PR kampaní. Tematické sady videí jsme exkluzivně nabídli iDnes.cz. Do přílohy deníku Mladá fronta DNES – Ona Dnes jsme připravili seriál na daná témata. Tímto způsobem jsme iniciovali úspěšnou PR kampaň, která se následně přelila i do dalších médií, čímž jsme pomohli značce Vím, co jím etablovat se jako důvěryhodný zdroj informací o stravě a zdravém životním stylu.

CO JSME DOKÁZALI

Za celou dobu realizace jsme do konce roku 2021 nasbírali více než 3 500 000 zhlédnutí jen na kanálu YouTube Vím, co jím. Na ostatních sítích Facebook a Instagram se nám daří získávat denně tisíce zhlédnutí a v celkovém součtu již přesahujeme přes 6 000 000 zhlédnutí těchto videí.

POČET VIDEÍ
POČET ZHLÉDNUTÍ
POSKYTNUTÉ SLUŽBY

Zkrátka, abychom poskytovali ty nejlepší služby PR agentury, děláme vše pro to, aby lidé měli k dispozici kvalitní a ověřené informace. Mohou se ptát odborníků a mohou se účastnit programů, které je provedou problematikou zdravého životního stylu.

MÁTE ZÁJEM
O PODOBNÝ
PROJEKT

POŠLETE NÁM POPTÁVKU

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Další případové studie služby SOCIAL MEDIA A DIGITÁLNÍ MARKETING