Sběr a především schopnost data správně interpretovat je jedním z hlavních přínosů naší nové služby. Data Explorer je pokročilá platforma pro zjišťování informací, na základě kterých lze kompetentně rozhodovat a řídit obchodní nebo marketingové strategie značek.
Získaná data například pomohou ke správnému rozhodování v otázkách:
Zlepšení prodejních výsledků
Rozšíření produktové řady o atraktivní novinku
Ochrana značky a řízení kvality služeb
Vyhledání nových komunikačních kanálů
Vylepšení komunikace se zákazníky
Data Explorer vyhodnocuje data získaná v unikátních průzkumech v kombinaci s dalšími z prostředí digitálních i tradičních médií. Ty následně dosazujeme do osvědčených frameworků. Výstupem jsou spolehlivé informace a doporučení pro rozvoj úspěšné obchodní a marketingové strategie.
Podívejte se na vybrané případové studie a inspirujte se jimi.
Cookies slouží k vyhodnocování chování návštěvníků webu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat.
(INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ)
Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.