#CIF23 nabídne debatu CEO mediálních domů, vliv AI (nejen) na média a trendy online projekty

11. 10. 2023 | Petr Michl
Osobnosti z Googlu, CNC, Nielsen Admosphere, Českého rozhlasu, Economie nebo Seznamu otevřou aktuální témata ze světa onlinu.

 

Konference Czech Internet Forum proběhne 2. listopadu v pražském hotelu Comfort. Program je kompletní, poběží hned ve dvou sálech. Těšit se můžete na přednášky, velkou mediální debatu a celodenní networking završený sklenkou výborného vína. Vstupenky si můžete pořídit zde.

Vybíráme z letošního programu

Velká debata o video obsahu a jeho monetizaci, zúčastní se představitelé významných mediálních domů:

  • Tomáš Búřil, Seznam.cz
  • Petr Houzar, Google
  • Daniel Grunt, Nova Group 
  • Martina Říhová, Czech News Center a Active Group
  • Marek Singer, FTV Prima

Debatu bude moderovat Filip Rožánek, editor Digizone.cz.

Jaký videoobsah poutá pozornost diváka

Přednáška Terezy Šimečkové z Nielsen Admosphere nabídne pohled do trendů ve sledování videa. Jak se liší preference věkových skupin, jaká zařízení využíváme ke sledování videoobsahu, jaká videa sledujeme nebo jak se mění naše volnočasové aktivity v digitálním věku? Podíváme se na trendy u domácností využívajících video služby a na rostoucí popularitu placených platforem.

U videoobsahu zůstanou také Juraj Felix a Lukáš Záhoř, kteří stojí za českou internetovou televizí Fameplay. Vysvětlí, jak AI ovlivňuje způsob, jakým se distribuuje a monetizuje videoobsah.

Rozhovor s novinářem Čestmírem Strakatým

Jak se v Česku daří podcastům a videorozhovorům? Jsou jejich konzumenti ochotni si za obsah připlatit, jaká témata táhnou a mají šanci na úspěch další nové projekty? Jaké výhody přináší novinářům práce na volné noze nebo naopak zázemí velkého mediálního domu? A jak jim při práci pomáhá či jejich tvorbu ohrožuje umělá inteligence? To vše v rozhovoru s novinářem Čestmírem Strakatým probere šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek.

Velké jazykové modely v novinách

Co přináší nyní snadno dostupné velké jazykové modely pro práci novinářů? A co jim ještě svěřit nemůžeme? Datový novinář Jan Cibulka z Českého rozhlasu představí výsledky několika experimentů, kterými na serveru iROZHLAS.cz prakticky zkoumali možnosti této dnes populární technologie.

Vliv umělé inteligence na média

Stojíme před zásadní technologickou změnou srovnatelnou s nástupem internetu, která naprosto změní způsob, jakým uvažujeme. Nad dopadem umělé inteligence nejen na mediální trh se zamyslí Josef Šlerka, který působí na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.

AI nástroje a právo – vidíte za roh?

Jak si z AI nástrojů udělat dobré pomocníky a nechytat se pak za hlavu? Kdy jsou výstupy „vaše“ a kdy tvoříte pro všechny? Co se peče v dílně EU? A jak si výstupy AI ochránit? Na téma se podíváme s advokátkou Petrou Dolejšovou.

Jak dostat z digitálních brandových kampaní co nejvíce

Jeden z nejčastějších cílů digitálních kampaní je zvyšování povědomí o značce. Klára Procházková z GroupM Nexus představí tzv. mikrokampaně, které ukazují, co je klíčové pro to, aby si uživatel reklamní sdělení skutečně zapamatoval. Lesanka, Bledulka a Pivoňka jsou sice virtuální značky, ale i skutečné programatické kampaně, které pomohou s optimalizací a plánováním online reklamy.

AR v kampaních na sociálních sítích

Po Snapchatu se AR efekty a filtry postupně dostávají i na další sociální sítě. Vojtěch Lambert z LCG New Media ve své přednášce ukáže, jaké jsou mezi platformami rozdíly, a přidá i konkrétní ukázky a reálná čísla.

Co si o vás lidé doopravdy myslí?

Víte, co je opravdová síla značky? Vojtěch Prokeš z Behavia vám ukáže, jak zjistit, co si lidé doopravdy myslí o vaší značce, jak vnímají konkurenci a proč nebo jak to vlastně měřit. 

Online reklama může garantovat nejen výkon, ale i byznysový růst

Pokud chcete jako značka růst z dlouhodobého hlediska, potřebujete také dlouhodobou strategii. Growth Marketing představuje odlišný přístup od reklamy zaměřené na výkon a ukazuje se jako dlouhodobá a udržitelná cesta k obchodnímu úspěchu značek. Petr Struna z Ogilvy ukáže, jak tento přístup funguje v praxi a jaké přináší výsledky.

Jak zaujmout Generaci Z? Jděte na jejich platformy

Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe nás nechá nahlédnout do uživatelského chování nejmladší generace a prozradí, na jakých platformách tráví svůj čas, co ji baví a jak jí přizpůsobit reklamní kampaně.

Pořad Spotlight: Proč další rozhovorový formát?

Rozhovorových formátů v České republice není málo, přesto se vydavatelství Economia rozhodlo přijít s vlastní produkcí a nahradit tak dosavadní externí spolupráci s DVTV. Jak těžké je nalákat nové diváky a lze vůbec přinášet další neotřelá témata? Jaká témata nejvíce táhnou a musí rozhovorový formát vždy reagovat na aktuální dění? A liší se vedení rozhovorů ve veřejnoprávním médiu a soukromém? Na to odpoví dramaturgyně pořadu Spotlight Eliška Dokulilová a moderátorka Světlana Witowská.

A bude toho ještě mnohem více. Prozradíme, že se dále můžete těšit například na Libuši Šmuclerovou z CNC, Broňu Sobotku, úspěšného lektora online kurzů angličtiny, nebo na zástupce ze společnosti Barion. Kompletní program a medailonky řečníků a řečnic jsou k dispozici na webu. Svou registraci můžete vyplnit zde

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: