3DTV se prodávají hůře - lidem chybí motivace

16. 8. 2010 | ILE
Přestože ještě v červnu bylo možné konstatovat, že televizory s podporou 3D projekce se prodávají podle předpokladů výrobců, o dva měsíce později se zdá, že se jednalo až o příliš optimistická slova. Prodej 3D televizorů se totiž začíná zadrhávat. Neznamená to sice, že by se objem prodejů snižoval nebo stagnoval.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Přestože ještě v červnu bylo možné konstatovat, že televizory s podporou 3D projekce se prodávají podle předpokladů výrobců, o dva měsíce později se zdá, že se jednalo až o příliš optimistická slova. Prodej 3D televizorů se totiž začíná zadrhávat.
Neznamená to sice, že by se objem prodejů snižoval nebo stagnoval (zde je třeba podotknout, že prodeje jsou stále velmi vysoké), ale spíše to, že obchodníci nejsou schopni využívat celý potenciál trhu. A to z důvodu, který je velmi prozaický. Lidem chybí motivace, neboť pobouznění Avatarem již pominulo a 3D televizní vysílání není natolik přesvědčivé, aby běžný zákazník připlatil za nadstandardní funkci.
Zákazníky začíná také odrazovat to, co jim předtím nevadilo - a sice nutnost pořídit si speciální brýle, které jsou nutné ke sledování 3D projekce. Stále častěji se totiž ozývá názor, že pravé 3D přijde teprve ve chvíli, kdy kromě televizoru nebude třeba žádného dalšího příslušenství.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: