Adobe Pawtraits: Když má reklama na Photoshop i dobročinný účel

28. 11. 2019 | Kateřina Němečková
Budík, vysavač, osobní trenér, spolubydlící, kamarád, terapeut…Mnoho funkcí, které zastane jedna bytost. Adobe v nové kampani podporuje adopci opuštěných psů a koček, kteří jsou přece víc než jen roztomilý pohled a hromada chlupů.

Společnost Adobe se spojila s agenturou For The People (Sydney) a vytvořila kampaň na podporu psů a koček z útulku Sydney Dogs and Cats Home. Jmenuje se Adobe Pawtrait a jen tak mimochodem je to kampaň na produkty Adobe (Creative Cloud, Photoshop a Illustrator). Kampaň pracuje se šesti „modely a modelkami“ – čtyřmi fenkami, jedním psem a jedním kocourem. Kampaň používá outdoor (plakáty), online (sociální sítě, videa, e-mailing) a soutěž o produkty s logem útulku. 

Delta, Dorothy, Minnie, Saffy, Kramer a Jude Paw, kteří jsou hlavními tvářemi kampaně, hledají domov, a kromě mazlení nabízí i doplňkové funkce. Je libo budík, který se nedá vypnout (a je daleko příjemnější), supertichý vysavač, nebo snad terapeuta, který si nebude stěžovat, že se opakujete? Adobe Pawtraits ukazují vnitřní krásu (opuštěných) zvířat a nabízí tři možnosti pomoci pro zmíněný útulek: zaslání finančního příspěvku, osobní návštěvu a pomoc v útulku (za poplatek) nebo šíření povědomí prostřednictvím sociálních sítí (resp. na Instagramu) s #AdobePawtraits. Aby byly obrázky s hashtagem dokonalé, nabízí Adobe sedmidenní test Adobe Creative Cloud zdarma, případně šablony pro Photoshop.

Tak koho si vyberete?

Podobu vizuálů kampaně věnovaných výše zmíněným čtyřnohým hvězdám z útulku naleznete i s překlady copy níže. 

Sháníte vysavač? Zajděte se seznámit s Deltou, která čeká v Sydney Gods and Cats Home

  1. Automaticky uklízí veškeré jídlo a drobky, které vám upadnou na zem
  2. Je dostatečně tichá, aby mohla pracovat i v noci a nerušila sousedy
  3. Má revoluční bezsáčkový systém
  4. Automaticky se přepíná do úsporného režimu"

Sháníte budík? Zajděte se seznámit s Dorothy, která na vás čeká v Sydney Dogs and Cats Home

  1. Buzení nelze odložit
  2. Automaticky se přizpůsobuje přechodu na letní čas
  3. Nepotřebuje zdroj elektrické energie
  4. Není tak hlučná jako standardní vyzváněcí tóny (vstávání je s ní veselejší)"

„Hledáte osobního trenéra? Zajděte se seznámit s Kramerem, který čeká v Sydney Dogs and Cats Home

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: