PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Kreativní reklama
Marketing Journal
Kreativní reklama

Reklama týdne vás hodí do králičí nory

Kreativní inspirace Kreativní reklama

Ukrajinská značka GoKarpaty zveřejnila animovaný film s cílem sjednotit národ

Kreativní reklama

Vojta Kotek unesl prodavače z BAUHAUSu

Kreativní reklama

Hvězdné války aneb TOP 10 reklam Super Bowlu 2023

Kreativní reklama

Láska bez tebe by byla jako týden bez pátečku, hlásá Heureka ve valentýnské kampani

Kreativní reklama Marketingové nástroje

'Nech doma SUV, jeď radši MHD,' zpívá Ventolin pro Sdružení dopravních podniků ČR

Kreativní reklama YouTube

2022 YouTube Ads Leaderboard: žebříček 10 nejzábavnějších reklam loňského roku na YouTube ovládl McDonald’s

Kreativní reklama

Reklama na auto bez auta? Volkswagen přibližuje své bezpečnostní prvky humornými scénkami z domova

Apple Budování značky Kreativní reklama

Reklama týdne: Timothée Chalamet by nepohrdl prací od Apple TV+

Budování značky Kreativní reklama

Reklama týdne: Útěk z vězení promazaný WD-40

Kreativní reklama

10 nejlepších reklam roku 2022

Kreativní reklama

McDonald's přibližuje životní cyklus rPET lahví prostřednictvím bláznivých videí

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Cannes Lions 2018: Glass Lions Grand Prix získala reklama, která ukazuje menstruaci bez příkras
Joe Wade na Marketing Festivalu: Vytvářejte reklamy, které za něco stojí
Život nedává smysl. Česká reklama zvítězila na Epica Awards
Reklamy pro Super Bowl 2017 se nesly ve znamení politických poselství
Vánoční reklama týdne: Allegro — English For Beginners
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.