Aukru se daří. Zisk narostl v roce 2021 trojnásobně, hodnota transakcí dosáhla 3,3 miliard korun

28. 6. 2022 | redakce
Aukro zveřejnilo výsledky za rok 2021: hodnota uskutečněných transakcí se navýšila o 30 %. Obrat za 2021 činí 175 milionů korun, meziročně o 40 % výše. Zisk před zdaněním pak vyšplhal na 49,5 milionů, 3x více než loni.

Aukro oznámilo hospodářské výsledky loňského roku. Na největším českém on-line tržišti bylo vloni vystaveno 31 881 875 položek a postupně se tak naplňuje vize „Dáváme věcem nový život”. Hodnota uskutečněných transakcí dosáhla 3,3 mld korun, při meziročním srovnání jde o nárůst přes 30 %. Obrat za 2021 činí 175 milionů korun, což je při srovnání s rokem 2020 nárůst téměř 40 %. Výsledky hospodaření před zdaněním činí téměř 49,5 milionů, meziročně jde o trojnásobný nárůst.

I pracovní tým se rozrostl, a to na 70 lidí. Klíčové bylo posílení interního vývojového týmu a vybudování marketingového včetně oddělení SEO týmu, který připravuje kvalitní obsah.

CEO Aukro, Jan Sadílek, k tomu uvedl:

„Vloni jsme se na Aukru soustředili na novinky v oblasti bezpečnosti a zavedli jsme i řadu služeb, které zákazníkům usnadní prodej a nákup. Spustili jsme plovoucí konec aukcí, zjednodušili platby přes Aukro, spustili Aukro dopravu a výrazně jsme zrychlili web. I díky vloni zavedeným změnám nyní dosáhla návštěvnost webu přes 11 milionů při 2,5 milionů uživatelů.  Jsem tudíž hrdý, že Aukro patří na špičku české e-commerce. Další novinky plánujeme postupně zavádět i letos, zákazníci se mají nač těšit.“

Naší ambicí je Aukro neustále posouvat a zákazníkům přinášet nové zážitky. O relevantnosti konceptu aukcí i v dnešní době jsme přesvědčeni. Věříme, že Aukro dokáže přesně cílit na zájemce s nabídkou, která je pro ně atraktivní a navíc umožní zažít emoci spojenou s napínavým zážitkem ze souboje s dalšími účastníky aukce,“ uvedl Dušan Šenkypl, partner Pale Fire Capital.

TOP 5 kategorií za rok 2021 podle obratu:

  • Sběratelství: 1 472 mil Kč
  • Starožitnosti a umění: 507 mil Kč
  • Počítače a hry: 286 mil Kč
  • Auto-moto: 233 mil Kč
  • Elektro: 160 mil Kč
  • Dům a zahrada: 142 mil Kč

Dále společnost minulý rok spustila novou marketingovou kampaň s novým vizuálem, znovu zavedla oblíbenou akci Black Friday nebo odstartovala novou sekci Aukro Auto a s ní službu ověření nezávislým technikem Aukro ověřené vozy.

Letos se Aukro soustředí na další zkvalitnění služeb a zákaznickou spokojenost. Společnost v únoru spustila prémiovou sérii navazujících aukcí pod názvem Kolekce aukcí, v dubnu představila nový segment -  Aukro Reality, posiluje stávající propozice (např. Charitativní aukce), intenzivně také ale pracuje na tom, aby zákazníkům zvýšila komfort v přepravních službách a oznámila spolupráci např. se Zásilkovnou nebo Balíkovnou.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: