Boataround chce letos zprostředkovat pronájmy lodí za půl miliardy korun. Miton v něm získal menšinový podíl

30. 6. 2020 | Petr Michl
Boataround nyní nabízí pronájem 14 tisíc lodí v 900 lokalitách na 5 kontinentech. Miton má startupu s globální ambicí pomoct s již započatou zahraniční expanzí.


Zdroj: Boataround

Dovolená na lodi se stává v posledních letech čím dál populárnější. A na svém významu získává i v aktuální době, protože jde o takový tip dovolené, kdy může být kontakt s kýmkoliv mimo posádku minimální. I z toho chce vytěžit český startup Boataround, do kterého čerstvě vstupuje majetkově investiční skupina Miton.

Za Boataround stojí Čech Pavel Přibiš a Slovenka Jana Escher, kteří se seznámili při práci pro Booking.com, dominantního globálního hráče na poli rezervací hotelového ubytování. Zmíněná dvojice přejala podstatu byznysu Booking.com a postavilo ho na vodě, respektive na vodu. Boataround se totiž zaměřuje na pronájem lodí a jachet.


Jana Escher a Pavel Přibiš. Zdroj: Boataround

Firma letos plánuje zprostředkovat pronájmy za půl miliardy korun. Vyhledávání jachet se zvýšilo meziročně o závratných 500 % a v Česku je už téměř nemožné si do konce prázdninové sezony rezervovat loď. Všechny jachty na Lipnu jsou do konce sezóny rezervované, stejně tak jachty na Orlíku, Slapech, to samé platí i pro Baťův kanál.

„Zákazníci si v současné situaci nejčastěji chválí soukromí, kdy mají loď jen pro sebe a svoje přátele. Ale i cenu, protože ubytování v Chorvatsku vyjde například v případě osmičlenné skupiny na 500 Kč na osobu a noc s tím, že spousta skupin si na lodi i vaří,” vysvětluje Přibiš popularitu dovolené na lodi pro post-pandemické časy.     

S Boataround.com se Miton nicméně dohodl již na konci minulého roku. Výše investice za menšinový majetkový podíl činí 15 milionů korun. Partner Mitonu Milan Zemánek uvádí:

„Díky vlastní zkušenosti vím, jak je služba, kterou Boataround nabízí, na trhu potřeba. Do projektu přinášíme kromě financí také know-how s mezinárodním marketingem a otevíráním nových trhů.“

To se bude hodit, protože Boataround má globální ambice. Už nyní nabízí 14 tisíc lodí v 900 lokalitách na 5 kontinentech. Objednat si je jde z 26 jazykových mutací webu. Zatím nejpopulárnější je ta česká, slovenská a polská, ale nejrychlejší růst služba aktuálně zaznamenává v Německu a Rakousku.

Štítky dokumentu: E-Commerce Startup
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.