ČD pravděpodobně vypíší výběrové řízení pro kreativní agentury

1. 2. 2010 | ITE
České dráhy pokračují v procesech, které mají ztransparentnit jejich hospodaření a vylepšit jejich profil v očích odborné i laické veřejnosti. Nově tak slibují vypsat výběrových řízení na kreativní a mediální agenturu, s nimiž hodlají uzavřít dlouhodobé smlouvy. Dokud navíc nebude znám vítěz, hodlá marketingové vedení ČD tendrovat každou jednotlivou zakázku.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

České dráhy pokračují v procesech, které mají ztransparentnit jejich hospodaření a vylepšit jejich profil v očích odborné i laické veřejnosti. Nově tak slibují vypsat výběrových řízení na kreativní a mediální agenturu, s nimiž hodlají uzavřít dlouhodobé smlouvy. Dokud navíc nebude znám vítěz, hodlá marketingové vedení ČD tendrovat každou jednotlivou zakázku. S informací přišel týdenník Marketing a Media.
České dráhy tak reagují na kritiku jejich dosavadního přístupu, kdy byly veřejné zakázky rozdávány agenturám bez řádných výběrových řízení.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.