Celebrity endorsement jinak: Cristiano Ronaldo se převlékl za bezdomovce a nikdo si s ním nechtěl hrát

5. 8. 2015 | Petr Michl
Sluchátka Monster odtajnila spojení s Cristianem Ronaldem odlišně a virálně.

Když ulovíte top hvězdu jako tvář značky, čeká ji televizní i tištěná reklama a nějaká ta tisková konference. Sluchátka Monster se rozhodli oznámit partnerství s Cristianem Ronaldem trochu jinak - udělali z něj bezdomovce, s kterým si nikdo nechce hrát.

Věhlasný český marketér Martin Jaroš nedávno v DVTV popisoval, jak probíhalo natáčení reklamy s Lionellem Messim. Vše se připravilo a vyzkoušelo nanečisto. Messi přiletěl soukromým speciálem a na place pobyl pár chvil, do několika hodin byl opět na cestě za klubovými povinnostmi. Nebyl čas na nějaké dlouhé štelování světel či mnoho pokusů. Všechno muselo klapnout téměř na tzv. první dobrou.  Sluchátka Monster uvádí novou řadu sluchátek ROC spojenou se jménem Cristiana Ronalda, jediné sportovní hvězdy, která se může Messimu rovnat a možná ho i překonává.
Prozrazení spojení s touto sportovní mega star ale značka pojala poněkud netradičně. Božský CR7 strávil na jednom z náměstí v Madridu v přestrojení za bezdomovce část odpoledne s fotbalovým míčem a krabicí na milodary od kolemjdoucích. Překvapivě ale jeho ekvilibristické kousky nikoho příliš nedojímaly, trochu začutat si s ním odhodlal až po delší době jeden mladý kluk. Právě jemu pak podepsal míč a odhalil svou identitu.



Video, které do té doby s výjimkou mikiny Nike postrádá jakékoliv znaky brandingu, až na konci odtajní spojitost s novými sluchátky Monster ROC a snaží se diváky přesměrovat na www.ebay.com/roc. Zde lze zhlédnout prank, záběry z jeho příprav, klasické celebrity endorsement video a snímky a především jde také objednat dopředu sluchátka, která se teprve musí dostat do prodeje.



Informace o tom, že má Cristiano Ronaldo novou sponzorskou smlouvu, by se do médií dostala. Rozhodně by ji ovšem nebyla věnována taková pozornost v masmédiích, pro něž je mnohem více zajímavá zpráva o tom, že pravděpodobně nejlepší fotbalista světa byl na ulici přehlížen jako bezdomovec. Z tohoto pohledu nezbývá než celou marketingovou akci pochválit: „Well played, Ronaldo. Well played, Monster."

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.