Česká značka hraček ABABU chce otevřít Místo

29. 1. 2020 | Petr Michl
ABABU je česká značka hraček a látek pro začínající švadlenky. Letos má ABABU 3 roky a ráda bych otevřela Místo. Místo, kde si fanoušci mohou vybrat hračku osobně nebo kam zajít na šicí workshop. Pomoct jí k tomu můžete na HitHitu.

ABABU je česká značka, která vyrábí látky s předtištěným střihem pro začínající švadlenky a hračky s certifikátem pro miminka. Po 3 letech existence jí byla malá dosavadní dílna a chce přemístit do prostoru, který bude zároveň obchodem. Můžete se na tom podílet skrze crowdfundingovou kampaň na portálu HitHit.

Proč si o tom čtete na Marketing Journalu? Zakladatelka ABABU, Jitka Čechová, byla jako grafička dlouhodobou spolupracovnicí našeho vydavatele, PR a komunikační agentury Focus Agency. A přátelům se má pomáhat. ABABU si to navíc skutečně zaslouží. Důvody vám vysvětlí Jitka v následujícím videu.

Ten prostor, který se podnikatelka Jitka Čechová chystá vybudovat, má jednoduché jméno: Místo. „Ale bude to místo s velkým M, kde si zákazníci budou moct vyzvednout zakázky, vybrat hračky osobně nebo třeba zajít na šicí workshop,“ říká majitelka. „Díky projektu HIT HIT se společně s přáteli můžeme pustit do budování a zvelebování Místa a nemůžeme se dočkat, až bude hotové.“

Pro Jitku Čechovou tak jde o další splněný sen. Ten největší ovšem dokázala uvést do reality před třemi lety, kdy založila značku ABABU, která uvádí na trh předtištěné střihy na látce (na dětské dekorace i hračky) a také šije certifikované hračky pro děti. „Skoro všechny materiály, které používáme, pocházejí z České republiky. Každý výrobek tedy podpoří hned několik „kolegů“ podnikatelů v republice, a to jsem přesně chtěla.“

Produkty ABABU Jitka Čechová navrhuje sama, používá k tomu počítačový program, se kterým se seznámila během své práce v reklamní agentuře. „Pro zákazníky je pak výroba jednoduchá, nemusí nikde nic vyměřovat ani složitě hledat, zkrátka vystřihnou a jednoduchým postupem sešijí. Na výběr nyní máme více než dvacet druhů látek, každý měsíc se snažím přijít s nějakou novinkou – ať už jde o střih nebo přímo hračku – a nápadů je stále milion.“


Vizualizace Místa při pohledu z vnitrobloku. 


Vizualizace interiéru Místa

Rychle rostoucí značce začaly být původní prostory brzy malé, a tak přišel logicky další nutný krok: najít vhodné větší prostory. A zároveň s ním sen o tom, jak by mělo Místo fungovat a vypadat. „Nové větší prostory jsem našla a převzala už v listopadu loňského roku. Hned jsme se pustili s kamarádkou architektkou a dalšími kolegy do základní rekonstrukce, ale na tom, jak bude ABABU Místo skutečně vypadat, má kampaň na HIT HITU důležitý podíl. Vůbec poprvé budu mít možnost otevřít obchod, kde si zákaznici budou moct vybrat hračky osobně. A ráda bych pořádala šicí workshopy i další akce pro kreativní a podnikavé lidi,“ vysvětluje Jitka Čechová.

Kampaň na HitHitu naleznete zde. Už po 8 dnech překročila cílovou částku 100 tisíc korun o 86 tisíc. Další prostředky na rekonstrukci budou ovšem vítány.  

Štítky dokumentu: Startup
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.