Chcete dostat své selfie z Instagramu do reálného světa? Díky Forever 21 můžete!

24. 7. 2015 | Kateřina Tauchenová

Kampaně založené na sdílení fotek pod určitým hastagem nejsou žádnou novinkou. Agentura Breakfast a oděvní značka Forever 21 dali ale tomuto způsobu reklamy úplně nový rozměr. Vytvořili totiž obří obrazovku, která zobrazuje selfie z Instagramu pomocí tisíců špulek nití. Obrazovku pak 24 hodin denně snímá kamera a uživatelé mohou celou show sledovat live na internetu.  

K vytvoření obrazovky vysoké 330 centimetrů sestavené z nití, dřeva a hliníku najal americký řetězec s oblečením Forever 21 brooklynskou agenturu Breakfast už před rokem a půl. Přesně tak dlouho trvalo kolos vážící přes 900 kilogramů složený z téměř šesti a půl tisíci špulek nití navrhnout a vytvořit.

„Forever 21 hledala něco úplně nového, než co běžně dělala v reklamě v minulosti,“ řekl Andrew Zolty, jeden ze zakladatelů Breakfast, serveru Adweek. „Měli jsme při vymýšlení volnou ruku a už od počátku jsme věděli, že chceme vytvořit něco, co může díky webu zažít každý člověk z celého světa.“

Až do úterý 28. července tak může každý, kdo na Instagramu zveřejní fotku s hastagem #F21ThreadScreen, díky živému streamu na F21Threadscreen.com sledovat, jak se jeho snímek pomalu mění v realitu. Na stejné adrese si pak každý může video se svou fotkou také stáhnout.

A jak vlastně obrazovka tvořená neuvěřitelnými 200 000 součástkami funguje? Mechanismus obrazovky je naprosto unikátní. 6 400 dřevěných špulek obmotaných duhovou nití, která při postupném otáčení mění na 36 barev, hraje v podstatě roli pixelů v digitálním obrázku o rozměrech 80x80. Celý systém je řízen pomocí počítače tak, aby se každá špulka natočila potřebnou barvou dopředu a dohromady tak vytvořily přesnou kopii dané fotografie.

„Zvolili jsme nitě, protože je to vlastně základ každého oblečení a módy vůbec, a skloubili je s Instagramem, který je podle nás nejvíce umělecká a kreativní sociální síť. Forever 21 je navíc se svými sedmi a půl miliony followerů 45. nejsledovanější účet,“ vysvětlil vznik myšlenky Andrew Zolty.

Obří obrazovky nejsou pro Breakfast ničím novým. Před třemi lety vytvořili černobílý pixelový billboard pro společnost TNT, který zobrazoval siluety kolemjdoucích. Neznámé pro ně není ani vytvoření hardware spojeného se sociálními sítěmi – na svědomí mají například Instaprint, tedy budku, která umí vytisknout polaroidové fotky.

Na ukázky dalších videí přeměn instagramových selfie do reality se můžete podívat níže:









 

Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.