Click4Sky mění strategii

1. 12. 2009 | RaTP
Projekt Click4Sky společnosti ČSA čekají změny. Kvůli nerentabilitě opouští prodej letenek za jednotnou cenu. Ta bude nově generována podle standardních kritérií - podle data a času odletu nebo vychozí a cílové destinace. I nadále by si však letenky měly uchovat nízkorozpočtový charakter.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Projekt Click4Sky společnosti ČSA čekají změny. Kvůli nerentabilitě opouští prodej letenek za jednotnou cenu. Ta bude nově generována podle standardních kritérií - podle data a času odletu nebo vychozí a cílové destinace. I nadále by si však letenky měly uchovat nízkorozpočtový charakter.
Změny jsou platné od dnešního dne.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.