CSR Adidasu: Neznačkové značkové boty pro chudé

18. 11. 2009 | RaTP
Společnost Adidas, dvojka na světovém trhu ve výrobě sportovní obuvi, se rozhodl vyrobit sérii bot pro chudé, jejichž cena by neměla překročit náklady na materiál a šití. Projekt vymyslel a zaštítí Muhammad Junus - nositel Nobelovy ceny míru za rok 2006.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Společnost Adidas, dvojka na světovém trhu ve výrobě sportovní obuvi, se rozhodl vyrobit sérii bot pro chudé, jejichž cena by neměla překročit náklady na materiál a šití. Projekt vymyslel a zaštítí Muhammad Junus - nositel Nobelovy ceny míru za rok 2006.
Výroba bot by měla probíhat vždy v regionu, kde budou distribuovány - vytvoří se tak nové pracovní pozice a efekt sociálního programu bude vyšší.
Zatím není jasné, kterých zemí se budou tyto aktivity týkat, prozatím se hovoří o pilotním státu - Bangladéši. Cena jednoho páru nebyla doposud stanovena.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: