Dash Buttons od Amazonu expandují a jsou zdarma

4. 9. 2015 | Jakub Hort
Došly vám žvýkačky? Stačí stisknout tlačítko. Pomocí Dash Buttons od Amazonu je nyní pouhým stiskem tlačítka možné objednat přes 500 produktů.

Amazon ohlásil expanzi svého Dash Button programu. Společně s ní zesiluje podněty, které mají přesvědčit členy Amazon Prime programu k pořízení tohoto nového hardwaru do jejich domovů.

Dash Button je zařízení o velikosti klíče od auta a je vždy spojeno s určitým produktem. Na jeho těle je pouze jedno tlačítko, jehož zmáčknutí provede objednávku předem nastaveného počtu zboží. O úspěchu celé transakce přitom informuje zelené zablikání diody. Zařízení potřebuje být připojeno k WIFI síti. Pokud máte Dash Button od Gillete, může se zmáčknutí tlačítka rovnat objednání sadu tří nových výměnných břitů.

Do této chvíle využívalo Dash Button celkem 18 značek a bylo možné přes něj zakoupit např. papírové ručníky nebo prací prášek. Nyní se do programu přidává dalších 11 značek a Amazon po prvním nákupu vrátí každému zákazníkovi $4,99, které se rovnají prvotní investici do pořízení tohoto přístroje. Když Amazon poprvé oznámil plány o tomto tlačítku, mnozí si mysleli, že se jedná o aprílový žertík. Nemohli totiž uvěřit tomu, že by se i něco jako objednání na Amazonu stalo pro zákazníky příliš složité a systém by potřeboval zjednodušit.

Dash Buttons se velmi osvědčily a jsou opravdu jednoduché k použití. V redakci magazínu Techcrunch je otestovali a jeden z redaktorů o nich napsal: „Od té doby, co jsem si jich pár u sebe doma nainstaloval, tak se nemůžu rozhodnout, jestli je chci mít úplně na všechno nebo jestli je ta nejhorší věc na světě. Jsou až moc jednoduché.“  Od samého počátku podporují program Dash Buttons značky jako Bounty, Tide, Gillette nebo Huggies. Nyní se k nim připojují další a bude možné si objednat i pytle na odpadky, nádobí nebo dokonce i žvýkačky. Celkem je v programu 29 značek, díky kterým je možné se stiskem tlačítka dostat k více než 500 produktům.

 

Mimo rozšíření nabízeného sortimentu Amazon také ohlásil, že plánuje dotovat tlačítka pro zákazníky nově zaregistrované do programu. Toto je reakce na řadu stížnosti, které se po spuštění programu objevovali. Lidem totiž přišlo podivné, že by měli platit za privilegium jednoduššího nakupovaní na Amazonu. Nyní jim bude počáteční investice vrácena ihned po prvním nákupu. O téměř $5 neochudí Amazon ani zákazníky, kteří již Dash Button využívají. Peníze dostanou také zpět ihned po další objednávce.

Společnost nezveřejňuje detaily o množství tlačítek, které už zákazníci využívají, ale upozorňuje, že nyní už jsou široce dostupné všem členům Amazon Prime. Předtím byly dostupné výhradně pomocí pozvánek, od kterých ale Amazon začal v červenci ustupovat. „Nyní už je systém plně otevřený všem,“ potvrdil Amazon.

Zdroje: Techcrunch, Amazon

Štítky dokumentu: Amazon

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?