Do Asociace.BIZ přichází OgilvyInteractive

20. 1. 2010 | TMJ
Poprvé se Asociace dodavatelů internetových řešení (Asociace.BIZ) rozšíří o digitální divizi síťové komunikační agentury. OgilvyInteractive splnila všechna kriteria a od 25. ledna 2010 se stane třináctým členem sdružení.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.asociace.biz

Poprvé se Asociace dodavatelů internetových řešení (Asociace.BIZ) rozšíří o digitální divizi síťové komunikační agentury. OgilvyInteractive splnila všechna kriteria a od 25. ledna 2010 se stane třináctým členem sdružení.

„Za přijetím OgilvyInteractive stojí úspěšná řešení, dobré jméno v oboru a cena Grand Prix, kterou si agentura odnesla z loňských ocenění Internet Effectiveness Awards,“ řekl Michal Kříž, prezident Asociace.BIZ, a dále uvedl: „I když jsme trochu jiní, naše práce a mise nás spojuje.“

OgilvyInteractive pracuje například pro společnost Coca-Cola, Česká pojišťovna, RWE nebo Kraft Foods. Za jedno ze svých nejlepších řešení agentura považuje kampaň PaySec pro klienta Poštovní spořitelnu. Řešení bylo vyhodnoceno jako nejlepší kampaň na internetovém trhu za rok 2009 dle soutěže IEA. Zajímavým počinem agentury je i portál na rozvoj osobního dárcovství DarujSprávně.cz „Dlouhodobě se snažíme o rozvoj a edukaci internetového trhu, členství v Asociaci.BIZ nám umožní v této činnosti spojit síly.“ uvedl Tomáš Jindříšek, ředitel OgilvyInteractive.

Vstupem OgilvyInteractive započalo rozšiřování Asociace.BIZ o digitální divize síťových komunikačních agentur. Součástí této strategie bude i změna podmínek členství v Asociaci. Sdružení zveřejní nová pravidla již v únoru 2010.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.