Do října se za internetovou reklamu v ČR utratilo 3,4 miliardy korun

1. 12. 2010 | KAS
Výdaje zadavatelů na internetovou reklamu stouply od ledna do října zhruba o pětinu na 3,4 miliardy korun. Za reklamu se ve zkoumaném období nejvíce zaplatilo v květnu a říjnu, na což měly vliv zejména volby do poslanecké sněmovny a posléze volby komunální. Údaje přinesla služba AdMonitoring společnosti Mediaresearch.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Výdaje zadavatelů na internetovou reklamu stouply od ledna do října zhruba o pětinu na 3,4 miliardy korun. Za reklamu se ve zkoumaném období nejvíc zaplatilo v květnu a říjnu, na což měly vliv zejména volby do poslanecké sněmovny a posléze volby komunální. Údaje přinesla služba AdMonitoring společnosti Mediaresearch.

Největší příjmy z reklamy pak podle předpokladu měl Seznam.cz, který na displayové reklamě utržil zhruba 173 milionů korun. Druhou příčku drží weby spadající pod Centrum Holdings s výdělkem 77 milionů, následované weby skupiny Mafra, které vydělaly asi 65 milionů korun.

Mezi největší zadavatele pak tradičně patří Vodafone, který měl podle ceníkových cen za displayovou internetovou reklamu utratit asi 11 milionů korun, devět milionů utratila Hypoteční banka, o dva miliony méně pak Česká spořitelna.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.