E-Business Forum: vyzrajte na tvorbu kvalitního obsahu, posílení brandu a získání věrné klientely

17. 9. 2019 | redakce
Hvězdy české e-commerce i zástupci značek, co na internetu září svým obsahem či schopností pečovat o zákazníky. Letošní EBF má all-star lineup.

E-Business Forum již po jedenácté přivítá zástupce české e-shopové scény. Přijďte si 26. září do Národního domu na Vinohradech pro praktické zkušenosti těch nejúspěšnějších mužů a žen české e-commerce a odneste si pořádnou dávku inspirace.

Program konference bude probíhat souběžně ve dvou sálech. Je jen na vás, jaké přednášky navštívíte a jak si harmonogram dne sestavíte. Na webu konference najdete všechny anotace přednášek i medailonky letošních spíkrů.

 

Na co konkrétně se můžete těšit?

Prezentace Milana Zemana z digitální agentury Sherpas se ponese v praktickém duchu. Jak tvořit kvalitní obsah pro e-shop a zároveň ho optimalizovat pro vyhledávače? Milan vás provede tímto zapeklitým procesem od základní analýzy přes samotnou tvorbu obsahu až po jeho distribuci a online PR.

Adam Durčák, majitel oblíbeného e-shopu Růžový slon, shrne, co vše se naučil během deseti let tvorby obsahu pro web a co by dnes udělal jinak. Může content marketing pomoci právě vašemu e-shopu? 

Baví vás reklamní kampaně CZC.cz, které naráží na svého konkurenta Alzu? Jak se s lehkostí a vtipem vyrovnat s pozicí dvojky na trhu prozradí Jitka Dvořáková. Jak přesně vypadala cesta, kdy se z šedé myšky CZC.cz vylouplo do dnešní podoby, kdy kampaně neuniknou pozornosti široké veřejnosti i médií? Zajímá vás, proč se GEEKové nebojí mluvit o zeleném konkurentovi?

David Snížek z Rohlík.cz nabírá řadu zkušeností s tím, jak budovat ty nejlepší zákaznické zkušenosti. Ukáže, z čeho konkrétně se taková zákaznická zkušenost v Rohlík.cz skládá a jak on a jeho tým udržují orientaci na zákazníka v rostoucí firmě s miliardovými obraty.

Za SpokojenyPes.cz vystoupí ředitel marketingu Tomáš Haškovec. Ví své o hyperkonkurečním prostředí, a tak účastníkům poradí, jak správně budovat značku e-shopu a udržet si věrné a spokojené zákazníky.

Footshop, obchod s teniskami, je proslulý kreativními kampaněmi nejen na sociálních sítích, ale také eventy. V designově zajímavých prostorech (příkladem je nedávno otevřený obchod v pražském Vnitroblocku) promítá filmy, pořádá workshopy a do detailů vyšperkovává zavedení nových kolekcí zboží. Footshop často spolupracuje s hudebníky, zahraničními značkami, umělci nebo lidmi z oblasti fashion. Je toho zkrátka přehršel, globální manažer značky Lukáš Burda prozradí, jak jeho tým pracuje, aby své zákazníky neustále překvapoval.

Mimo výše zmíněných se můžete těšit na další výrazné  osobností české e-commerce scény, se svými postřehy vystoupí například Tomáš Braverman z Heureka.cz, Tomáš Havryluk z  Alza.cz, Martin Kasa z Pilulka Lékárny, Simona Kijonková ze Zásilkovny, Blanka Pauerová ze Slevomat.cz, David Špinar z MITON CZ a další.


E-Business Forum

Kdy: 26. září

Kde: v Národním domě na Vinohradech. 

Prohlédněte si program konference. K účasti na konferenci stačí vyplnit jednoduchou registraci

Štítky dokumentu: E-Commerce Tipy na akce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.