Focus Agency hledá externího PPC specialistu

13. 5. 2019 | redakce

Vydavatel Marketing Journalu, PR a komunikační agentura Focus Agency, hledá nové členy do svého týmu na pozici externího PPC specialisty.

Kdo to je? 

Ten, kdo přemýšlí nad strategií kampaně. Má v malíku všechny formáty, co nabízí Google, Facebook i Seznam, a ví, kdy a jak je použít. Oplývá zkušenostmi nejen z výkonnostních kampaní, ale i z těch budujících povědomí o značce. Ze všeho nejvíce se přitom nechce spokojit s pouhým vykonáním zadání, ale je schopen přicházet s nápady pro dosažení co nejlepšího možného výsledku.

Pokud jste ideální kandidát, vystihuje vás následující: 

    • znalost reklamních nástrojů Google, Seznam, Facebook
    • schopnost tvořit mix odpovídajících formátů pro konkrétní kampaně
    • zkušenosti s přípravou strategie a plánováním kampaní
    • zkušenosti minimálně 3 roky, lépe 5 se správou kampaní, včetně těch brandových
    • máte relevantní reference a případové studie vaší práce
    • zdobí vás dobré komunikační a prezentační dovednosti
    • reporting kampaní máte v malíku


Náš nový kolega či kolegyně bude řešit primárně dlouhodobé kampaně spojené s budováním povědomí o značce, nejde o výkonnostní kampaně pro e-shopy.

Poznali jste se v této rolí? Tak nám o tom napište více na focus@focus-age.cz a připojte CV. Oceníme, když rovnou přidáte i případové studie, případně popis kampaní, na kterých jste pracovali.

Štítky dokumentu: Pracovní nabídky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: