Focus Agency získala dvě ocenění v soutěži LEMUR – Česká cena za public relations 2020

19. 6. 2020 | redakce
CSR projektu a stejnojmenné mobilní aplikaci, Aktivně a zdravě, se podařilo motivovat a inspirovat desetitisíce Čechů ke změně životního stylu. Vydavatel Marketing Journalu, Focus Agency, za to získala hned dvě ocenění v soutěži LEMUR – České ceny za Public Relations 2020.
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020

Jubilejní patnáctý ročník soutěže LEMUR – České ceny za Public Relations 2020 pořádané Asociací public relations byl letos přelomový. V důsledku vládních opatření se přesunul do online prostředí, zúčastnil se ho nejvyšší počet projektů a přibyly nové soutěžní kategorie. Vydavatel Marketing Journalu, PR a komunikační agentura Focus Agency získala dvě ocenění za projekt Aktivně a zdravě, a to druhé místo v kategorii Digital & Social Media  – Spolupráce s influencery a třetí místo v kategorii Digital & Social Media – Digitální komunikace.

Ocenění Focus Agency, která je na trhu již 20 let, poukazuje na nezbytný posun v oblasti PR. Media relations již úspěšným agenturám nestačí, je potřeba ovládat zároveň i marketing a moderní metody komunikace. Focus Agency stojí již 8 let za úspěšným obsahovým projektem Vím, co jím. S projektem Aktivně a zdravě své know-how z oblasti zdravého životního stylu a zdraví se přesunula poprvé i do světa mobilních aplikací a gamifikace.

Druhé a třetí místo v kategorii Digital & Social Media

Projekt Aktivně a zdravě vznikl na základě spolupráce neziskové iniciativy Vím, co jím a piju o.p.s. a České podnikatelské pojišťovny, a.s. jako unikátní CSR projekt. Jeho cílem, stejně jako stejnojmenné mobilní aplikace, bylo motivovat a inspirovat širokou veřejnost ke změně životního stylu. Aplikace Aktivně a zdravě — plná výzev, tipů a doporučení z oblasti výživy, sportu a relaxu — byla hlavním motorem projektu. K úspěchu přispěla i podpora ambasadorů a web www.aktivneazdrave.cz.

 
Ukázka výzev v aplikaci Aktivně a zdravě.  

Ředitelka projektu Ing. Lucie Gonzálezová popisuje ideové pozadí projektu:

Článků na internetu o zdravém životním stylu je mnoho. Nám šlo o to, aby si lidé hravou formou vyzkoušeli drobné změny v životním stylu. My jsme dokázali dobře mířené rady a výzvy gamifikovat tak, aby je lidé začali používat v každodenním životě. Díky spolupráci s předními osobnostmi v oblasti sportu, výživy a relaxace jsme ukázali, že není nutné trápit se drastickými dietami, ani se ničit v posilovně a že je důležité také správně odpočívat. Zájem o mobilní aplikaci Aktivně a zdravě a stejnojmennou webovou stránku několikanásobně předčil naše očekávání. Podařilo se nám přesvědčit desítky tisíc Čechů, že má smysl starat se o své zdraví a že k dobré kondici se lze dopracovat postupně po malých krocích.“

 

 

Jaké byly cíle oceněného projektu?

  • Podpořit zdravý životní styl

  • Inspirovat a motivovat širokou veřejnost ke změně životního stylu pomalými, ale udržitelnými kroky.

 

Proč projekt Aktivně a zdravě zabodoval v soutěži Lemur?

„Projekt jsme ladili podle výsledků průzkumu na reprezentativním vzorku populace, který se zaměřil na životní styl  Čechů. Díky němu jsme zjistili a zmapovali největší slabiny a mohli tak vytvořit nástroj cíleně zaměřený na to, co Čechy nejvíce pálí,“ prozrazuje ředitel Focus Agency, Robert Svoboda

 
Toto je jen jedna ze statistik ukazující, jak jsou na tom Češi s pravidelným sportováním. Další naleznete zde

Mezi další aspekty projektu patřilo

    • Na projektu aktivně spolupracovala řada influencerů, sportovců a poradců. Byli mezi nimi Lukáš Krpálek, Patricie Pagáčová, Jitka Nováčková nebo např. Roman Vaněk.

    • Zájem o mobilní aplikaci Aktivně a zdravě a stejnojmennou webovou stránku několikanásobně předčil očekávání tvůrců. Podařilo se tak přesvědčit desítky tisíc Čechů, že má smysl starat se o své zdraví a že k dobré kondici se můžou dopracovat postupně po malých krocích. Zvýšil se zájem Čechů o svůj zdravotní stav.

    • Projektem podpořil prevenci civilizačních onemocnění, které souvisí s nesprávným životním stylem.

Druhé místo v kategorii Digital & Social Media – Spolupráce s influencery odráží práci s širokou škálou influencerů zahrnující olympijského vítěze v judu, mistra světa v rychlostní kanoistice, nadějné sportovkyně, food blogerky, modelku, herečku i v Česku nejznámějšího kulinářského odborníka. Bez nich by se nepodařilo tak úspěšné spuštění aplikace ani následný kontinuální růst uživatelů. Spolupráce přitom nespočívala jen v endorsmentu v sociálních médiích, ale přímo i v zapojení některých osobností do obsahu aplikace. Třetí místo v kategorii Digital & Social Media – Digitální komunikace pak beru jako potvrzení toho, že jsme v agentuře schopní vymýšlet a realizovat projekty postavené na využití aktuálních digitálních trendů," dodává svůj pohled Robert Svoboda. 

Aplikace patřila v době projektu mezi nejstahovanější a nejlépe hodnocené aplikace v ČR. Celkem si ji během 6 měsíců stáhlo přes 51 tisíc uživatelů. 

Tip redakce:

Chcete vědět další podrobnosti? Přečtěte si detailní případovou studii Aktivně a zdravě, včetně vyčíslení PR aktivit spojených s projektem dle metody P.E.S.O.

PR agentura, Focus Agency

Štítky dokumentu: Formy PR Online PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: