Infografika: Slevové portály jsou třetím nejčastějším místem, kde Češi hledají slevu

9. 5. 2013 | BeDa
Velký počet slevových portálů Čechům nevadí, z nabídky si dokážou vybrat.

Nějaký voucher si na slevovém serveru koupily už tři čtvrtiny internetové populace naší republiky a téměř všichni byli s nákupem spokojeni. To je jeden z výsledků průzkumu agentury Perfect Crowd pro slevový portál Zapakatel.cz.

 


Hlavním zdrojem slev i nadále zůstávají pro většinu lidí tradiční letáky, následují sezónní výprodeje a na třetím místě jsou právě slevové portály. V průměru lidé za poslední rok na slevových portálech utratili kolem 4000 Kč. Tedy podle vlastních odhadů. Pro jednotlivé portály jsou odhadované útraty odlišné.

 


I když je u nás slevových portálů více jak sto, jen 7 % dotazovaných vadil velký počet portálů nabízejících slevu. Větší problém lidé vidí v tom, že by je někdo mohl podvést (28 %) a také neradi nakupují, aniž by si na produkt mohli sáhnout (20 %). Respondenti by na slevových portálech rádi viděli kvalitní české zboží, které by užili v denní potřebě.  Ale také jim na slevových portálech chybí akce na lokální služby v menších městech a například slevy na potraviny.

 


Stejně jako Zpakatel.cz, si většina slevových portálů drží svoje pozice, které jim určil obrat za rok 2012. Jedničkou zůstává Slevomat.cz a na druhé příčce je Vykupto.cz. Dotazovaní je označili za portály orientující se na spolehlivost, profesionalitu a důvěru. “Přesně tento přístup podle nás zákazníci vyhledávají a kvitují. Chápeme to jako ocenění prozákaznického přístupu, který dle veřejného mínění dělají jen portály z top trojky,” komentoval výsledky průzkumu Vladimír Hlaváček, marketingový ředitel Zapakatel.cz.

 

Celou infografiku najdete zde.

 

 

 

Štítky dokumentu: E-Commerce Infografika
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.