Instagram inspiruje fyzické produkty. Nová řada Maybelline Real Life Filters je pojmenovaná po foto filtrech
Na Instagramu mají už za sebou značky spousty kampaní. Někdy ale může být svět přikrášlených obrázků i inspirací pro fyzické produkty. Přesně to se děje v nové kampani Maybelline New York pro Českou a Slovenskou republiku, která make-up sady pojmenovala právě po filtrech známých z populární foto aplikace.
Kampaň kosmetické značky Maybelline NY je postavená na digitálním insightu. Pro dívky je přirozené používat fotofiltry v aplikacích jako Instagram, Retrika a podobně. Používají je proto, aby byly krásnější. Ale co dělat v reálném světě, kde tyto filtry neexistují? Nové sety produktů Maybelline Real Life Filters jsou inspirovány slavnými filtry Lo-Fi, Valencia, X-Pro II, Inkwell a Nashville. V podstatě se jedná o sety produktů, u nichž se budou dívky rozhodovat o svém líčení podobně, jako když volí jim známé filtry na Instagramu.
„Je to unikátní kampaň z pohledu přístupu k dívkám. Beauty industry je známé svým diktátem, my jsme se ale nechali inspirovat světem dívek a věcí, které je obklopují a dokážou se s nimi ztotožnit," říká Veronika Valentová, art directorka agentury Zaraguza. Ta se společně s Margitou Skřenkovou, make-up artistkou Maybelline NY, podílela na vývoji produktových setů Real Life Filters.
Kampaň bude probíhat v Česku i na Slovensku. Má svou microsite, na Youtube můžete nalézt nejenom video, jež vidíte výše, ale i ukázky líčení z nuly k zamýšlenému výsledku u jednotlivých setů produktů / „foto filtrů".
Díky důvěře klienta v tento originální přístup přesáhne komunikace i do offline světa - do instoru a dalších kanálů, včetně stánku Maybelline na nejznámějším slovenském hudebním festivalu Pohoda.