Instagram inspiruje fyzické produkty. Nová řada Maybelline Real Life Filters je pojmenovaná po foto filtrech

30. 6. 2015 |



Na Instagramu mají už za sebou značky spousty kampaní. Někdy ale může být svět přikrášlených obrázků i inspirací pro fyzické produkty. Přesně to se děje v nové kampani Maybelline New York pro Českou a Slovenskou republiku, která make-up sady pojmenovala právě po filtrech známých z populární foto aplikace.

Kampaň kosmetické značky Maybelline NY je postavená na digitálním insightu. Pro dívky je přirozené používat fotofiltry v aplikacích jako Instagram, Retrika a podobně. Používají je proto, aby byly krásnější. Ale co dělat v reálném světě, kde tyto filtry neexistují? Nové sety produktů  Maybelline Real Life Filters jsou inspirovány slavnými filtry Lo-Fi, Valencia, X-Pro II, Inkwell a Nashville. V podstatě se jedná o sety produktů, u nichž se budou dívky rozhodovat o svém líčení podobně, jako když volí jim známé filtry na Instagramu.

Je to unikátní kampaň z pohledu přístupu k dívkám. Beauty industry je známé svým diktátem, my jsme se ale nechali inspirovat světem dívek a věcí, které je obklopují a dokážou se s nimi ztotožnit," říká Veronika Valentová, art directorka agentury Zaraguza. Ta se společně s Margitou Skřenkovou, make-up artistkou Maybelline NY, podílela na vývoji produktových setů Real Life Filters.

Kampaň bude probíhat v Česku i na Slovensku. Má svou microsite, na Youtube můžete nalézt nejenom video, jež vidíte výše, ale i ukázky líčení z nuly k zamýšlenému výsledku u jednotlivých setů produktů / „foto filtrů".



Díky důvěře klienta v tento originální přístup přesáhne komunikace i do offline světa - do instoru a dalších kanálů, včetně stánku Maybelline na nejznámějším slovenském hudebním festivalu Pohoda.

Štítky dokumentu: Instagram Marketingové nástroje
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.