PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Marketingové nástroje
Marketing Journal
Marketingové nástroje SEO

ChatGPT chatbot u vyhledávače Bing nadává uživatelům a má krizi identity. Začíná se projevovat jeho temná stránka

Krizová komunikace Marketingové nástroje

Konec Prchala, Vořechovského a Barthy neznamená očištění politického marketingu. Dává ale příležitost na tom zapracovat

Kreativní reklama Marketingové nástroje

'Nech doma SUV, jeď radši MHD,' zpívá Ventolin pro Sdružení dopravních podniků ČR

Formy PR Marketingové nástroje

PR Klub i APRA odsuzují prezidentskou kampaň Andreje Babiše. Porušovala veškeré etické zásady komunikace

Krizová komunikace Marketingové nástroje

Art Directors Club vyloučil ze svých řad Marka Prchala. Zavazuje se k sestavení etického kodexu politické reklamy

Marketingové nástroje Podcast

WebTop100 podcast: s Karlem Dytrychem z Freela, čerstvou Osobností českého digitálu

Marketingové nástroje Mobilní zařízení Reportáže

Mobile Internet Forum: Jak chutnají odstíny virtuální reality

Marketingové nástroje

Služba Knihovrátek od knihkupectví Martinus.cz dává přečteným knihám nový život. Posuňte i vy své oblíbené příběhy dál

Marketingové nástroje

Kolik projede aut kolem billboardu? V Česku to jde již měřit v reálném čase

Formy PR Marketingové nástroje

Nová kampaň na podporu očkování proti covidu působí zatím krotce. Je z ní cítit strach z přehnaných slibů

Budování značky Marketingové nástroje

Marketérem roku je Simona Lišková z Vodafonu. Zlatého delfína získali Gálik a Přikryl z Driveramy

Marketingové nástroje Podpora prodeje

Největším inzerentem roku 2021 byl Lidl. Český mediální trh vzrostl loni o 8%

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Art Directors Club vyloučil ze svých řad Marka Prchala. Zavazuje se k sestavení etického kodexu politické reklamy
Nároky na plánování a přípravu PR kampaní ve farmacii
Případová studie z Babeltalk: Prezidentská kampaň Pavla Fischera dokázala za několik měsíců překonat handicap pana neznámého
Chceš to prožít? Aneb diskutabilní přínos virálních videí při propagaci vysokých škol
Muž vyzkoušel praxi ze světa marketingu v jiných odvětvích. Nedostal „na zkoušku" ani snídani
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.