PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Marketingové nástroje
Marketing Journal
Marketingové nástroje

Microsoft Copilot může znamenat kancelářskou revoluci v přijetí AI

Marketingové nástroje Mobilní zařízení Reportáže

Mobile Internet Forum: Jak chutnají odstíny virtuální reality

Marketingové nástroje

Technologie českého startupu Apify pomáhá hledat pohřešované děti nejen FBI, ale i v Egyptě

Marketingové nástroje Rozhovory

AI mi brání slepě se zamilovat, říká kreativní ředitelka Nikola Foktová

E-Commerce Marketingové nástroje Podcast

WebTop100 podcast: s Adamem Pýchou z Knihy Dobrovský

E-Commerce Marketingové nástroje Podcast

WebTop100 podcast: s Kateřinou Hrubešovou z AKA

Marketingové nástroje

Air AI od živého člověka na telefonu nerozlišíte. Zvládá až 40minutové hovory

Marketingové nástroje

AI v marketingu a jeho výhody

Marketingové nástroje Marketingový výzkum Rozhovory

Rozhovor s Richardem Shottonem II.: Behaviorální vědy nabízí nástroje. Je na vás, jestli je využijete ve službách dobrého, nebo podvodného marketingu

Marketingové nástroje

Ekonomický potenciál metaverza dosáhne v roce 2035 v Česku až 9 miliard eur, odhaduje zpráva Meta

Budování značky Marketingové nástroje Tipy na akce

Communication Summit se zaměří na téma pravdy, spojil síly se spolkem Nelež

Marketingové nástroje SEO

ChatGPT chatbot u vyhledávače Bing nadává uživatelům a má krizi identity. Začíná se projevovat jeho temná stránka

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Art Directors Club vyloučil ze svých řad Marka Prchala. Zavazuje se k sestavení etického kodexu politické reklamy
Nároky na plánování a přípravu PR kampaní ve farmacii
Případová studie z Babeltalk: Prezidentská kampaň Pavla Fischera dokázala za několik měsíců překonat handicap pana neznámého
Chceš to prožít? Aneb diskutabilní přínos virálních videí při propagaci vysokých škol
Muž vyzkoušel praxi ze světa marketingu v jiných odvětvích. Nedostal „na zkoušku" ani snídani
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.