Internet Advertising Conference bude nabitá případovkami o sociálních sítích, online reklamě i datech

5. 4. 2017 | redakce
Účastníky klíčové události o internetové reklamě v ČR čekají případové studie značek O2, Google Play, TESCOMA, Tony & Guy či SCONTO Nábytek. Buďte u toho.

 

Případové studie značek O2, Google Play, TESCOMA, Tony & Guy či SCONTO Nábytek čekají účastníky klíčové události o internetové reklamě v ČR. Řeč bude nejen o tvorbě obsahu na sociální sítě a jeho měření, ale i o influencerech, pokročilém emailingu i datech v marketingu.

Sdružení pro internetový rozvoj pořádá 10. ročník Internet Advertising Conference, který se koná ve středu 19. dubna v Clarion Congress Hotel Prague. Nachystány jsou 4 nabité programové bloky. V tom marketingovém je připravena řada praktických příkladů, aktuálních trendů a chybět nebudou ani zajímavá čísla.

Koho můžete na konferenci vidět?


Dvanáctka řečníků, kteří vystoupí v Marketingovém sále na #IAC17 Pavlína Šedivá, SCONTO Nábytek, David Začal, Seznam.cz, Pavla Maříková, UNILEVER ČR, Jan Ryšánek, H1.cz, Petr Tichý, Mindshare, Tomáš Žlůva, ČSOB, Zuzana Bergrová, Go.Direct, Petr Andrýsek, Socialsharks, Jakub Křenek ADison, Tomáš Pflanzer, Nielsen Admosphere, Jan Penkala, ACOMWARE a Radim Roženek, TESCOMA.

Jak využít internetovou reklamu nejen k objednávkám na internetu, ale jak s její pomocí přivést lidi na prodejnu, kde nakoupí za několikanásobně vyšší hodnotu než v e-shopu? Tak to na konkrétním příkladu předvedou Pavlína Šedivá ze SCONTO Nábytek a David Začal ze Seznam.cz.

Když chcete dělat opravdu dobré brandové kampaně, potřebujete měřit jejich dopad. A to je problém. Dostupné měřící nástroje nejsou totiž tak přesné, jak by bylo třeba. Zuzana Bergrová v Go.Direct našla ale šikovné řešení, o kterém bude mluvit během svého vystoupení na konferenci.

Michal Girgle z O2 Media a Dorota Kajfoszová z O2 Czech Republic se budou zabývat odpovědí na otázku, jak je možné využít velká data? Mluvit budou nejen o marketingu, ale hlavně o rozhodnutích, která umožňují anonymizovaná data. Jako bonus vám ukáží konkrétní použití v kampani.

Kombinace dat, programatické reklamy, rich media formátů, cross device cílení a dalších novinek přináší viditelné výsledky z online reklamy. Více o tom, jak pracují v ČSOB s daty v online reklamě, poví Tomáš Žlůva.

Tomáš Pflanzer, Head of Digital v Nielsen Admosphere, přinese ukázat brýle Spectacles ze Snapchatu a poví, jak si vede český Snap.

Jak se tvoří kvalitní a autentický obsah pro sociální média pro značky jako BigShock! či Teta drogerie? To prozradí Petr Andrýsek ze Socialsharks. Navíc ukáže, jak napojit tvorbu obsahu na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů.

Jak díky sociálním sítím přivést na akci přes 3 000 lidí, i když se nejedná o food festival? To na příkladu Toni & Guy ukáží Pavla Maříková z UNILEVER ČR, Jan Ryšánek z H1.cz a Petr Tichý z Mindshare.

Internet Advertising Conference se koná už 19. dubna v v Clarion Congress Hotel Prague.

Podrobné informace o programu, přednášejících a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.