Jak Drákula může dělat balet, když se nevidí v zrcadle? Zeptejte se agentury Wunderman Thompson Perth

11. 9. 2020 | Aneta Birnerová
Legenda praví, že Drákula nevidí svůj odraz v zrcadle. Australská pobočka reklamní agentury Wunderman Thompson si jeho omezení vzala jako inspiraci pro vytvoření pozvánky na znovuuvedení stejnojmenného baletního představení.
 

Jak využít koupelnové trampoty prince temnoty v rámci kampaně oslavující znovuuvedení slavného baletu? Západoaustralská pobočka agentury Wunderman Thompson našla inspiraci přímo na „místě činu.” Na toalety místních barů umístila vedle zrcadel plakát na balet Dracula v takovém úhlu, že v jeho odrazu vidíte pouze pozadí. Hlavní hrdina – přesně dle mýtických fyzikálních zákonů platících pro upíry – postrádá svůj zrcadlový odraz.

Jak podle vás vypadá ideální reklama? Je nepodbízivá a zároveň nepřehlédnutelná a hlavně – zanechá hluboký nezapomenutelný dojem. Přesně do této definice nová kampaň s názvem Mizející drákula (Disappearing Dracula) patří.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: