Jak Drákula může dělat balet, když se nevidí v zrcadle? Zeptejte se agentury Wunderman Thompson Perth

11. 9. 2020 | Aneta Birnerová
Legenda praví, že Drákula nevidí svůj odraz v zrcadle. Australská pobočka reklamní agentury Wunderman Thompson si jeho omezení vzala jako inspiraci pro vytvoření pozvánky na znovuuvedení stejnojmenného baletního představení.
 

Jak využít koupelnové trampoty prince temnoty v rámci kampaně oslavující znovuuvedení slavného baletu? Západoaustralská pobočka agentury Wunderman Thompson našla inspiraci přímo na „místě činu.” Na toalety místních barů umístila vedle zrcadel plakát na balet Dracula v takovém úhlu, že v jeho odrazu vidíte pouze pozadí. Hlavní hrdina – přesně dle mýtických fyzikálních zákonů platících pro upíry – postrádá svůj zrcadlový odraz.

Jak podle vás vypadá ideální reklama? Je nepodbízivá a zároveň nepřehlédnutelná a hlavně – zanechá hluboký nezapomenutelný dojem. Přesně do této definice nová kampaň s názvem Mizející drákula (Disappearing Dracula) patří.

Marketingová ředitelka západoaustralského baletu Suzanne Beecroft je kampaní nadšena: 

„Chtěli jsme náš oceněný balet po nucené pandemické přestávce vrátit na scénu s velkým entrée. Jsme opravdu nadšeni, s jakou rychlostí a efektivitou byla tato poutavá kampaň nasazena.”   

Za každou magií hledej technologii

Plakáty jsou vyrobeny za pomocí lentikulárního (čočkovitého) tisku a umístěny v optimálním úhlu vedle zrcadel. Výsledný efekt „maže” postavu Draculy v odrazu zrcadla. Přesvědčte se sami v následujícím videu:

 Kampaň propaguje neo-klasicistní balet, jehož choreografem je Polish Krzysztof Pastor. Vystoupení vychází ze slavného románu Brama Stokera Drákula. 

Televizní stanice BBC přibila Draculu na billboard

Zatímco u protinožců se kreativa točila kolem neschopnosti vidět svůj odraz v zrcadle (nicméně i navzdory tomuto handicapu je Drákula vždy perfektně oholený), v londýnské kampani televizní stanice BBC z počátku tohoto roku zvítězila upírova „slabost” pro dřevěné kolíky.

V rámci propagace nového seriálu Dracula se na dvou místech v Londýně a Birminghamu se objevil skutečně kreativní billboard.

Přes den byla jeho levá část jen změtí krvavých kůlů, na které dle legend hrabě Dracula rád napichoval své odpůrce.

Billboard ve dne 

A v noci se osvětlení ze strany billboardu se postará o to, že na jeho bílém pozadí vynikne stín upíra s otevřenými ústy a špičáky připravenými k zarytí se do krku nevinné oběti.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.