Jak ochránit značku v éře dezinformací a dalších toxických rizik? Komplexní návod přináší Brand Safety Academy

11. 4. 2023 | Petr Michl
Inspiraci od firem, které se brand safety věnují komplexně řadu let, i konkrétní návody, jak se vyhnout toxickému obsahu nebo jak správně vyvracet nepravdivé informace. To vše se dozví již 18. dubna návštěvníci celodenního kurzu Brand Safety Academy.



Vzdělávací program ušitý na míru aktuálním výzvám, kterým firmy čelí v mediálním prostoru – to je Brand Safety Academy, jejíž třetí ročník se uskuteční
18. dubna v Praze. Jedná se o jediný komplexní kurs v Česku, který se zaměřuje na ochranu značky v souvislosti s dezinformacemi a dalšími toxickými riziky. Vstupenky na akci lze získat na www.brandsafetyacademy.cz.

Intenzivní celodenní kurz zakončený certifikátem je určený pro brand managery, PR managery, stratégy, marketingové managery, social media managery, digital specialisty, community managery a další, kteří se věnují tomu, v jakém kontextu se jejich značka objevuje v médiích.

„Vybudovat značku stojí obrovské úsilí a peníze, přitom tato práce může být zničena během pouhých
pár hodin, pokud nebudete připraveni na všechna rizika dnešní doby. A těchto rizik stále přibývá. Brand Safety Academy nabízí komplexní vhled do problematiky a přehled konkrétních preventivních opatření. Za tři roky, co se tématu věnujeme, vidíme velký nárůst zájmu firem o tyto informace,“
říká Petra Jankovičová, prezidentka Asociace komunikačních agentur.

V tomto ohledu zůstává jednou z největších výzev display reklama na dezinformačních webech. V Česku existuje stále obrovské množství firem, které si zde prostřednictvím automatizovaných systémů nakupují reklamu, aniž o tom mají tušení. Přibývá také organizací, které se staly terčem útoků dezinformátorů.
A v Česku vyrostla další vlivná platforma, kde se dezinformace nekontrolovaně šíří – TikTok.

Na třetím ročníku Brand Safety Academy zazní konkrétní případy z Česka i zahraničí, kdy značky musely těmto hrozbám čelit a vypořádat se s nimi. Účastníci kursu načerpají inspiraci od firem, které se brand safety věnují komplexně řadu let. Dozvědí se cenné informace o právních aspektech, konkrétní návody, jak se vyhnout toxickému obsahu nebo jak správně vyvracet nepravdivé informace.

V roli přednášejících se na Brand Safety Academy představí například Jindřich Oukropec z Fakulty sociálních věd UK, Jan Klouda z Vodafonu, Roman Číhalík ze spolku NELEŽ, Petra Průšová z Kantaru, Jan Los z L'Oréal, advokátka Petra Dolejšová, Marek Bačo z EssenceMediacom Prague, Jan Suda z McCann, Matúš Ficko z Triadu nebo PR konzultant Michal Vlasák. Celodenní akcí účastníky provede Petra Jankovičová.    

Brand Safety Academy pořádá Platforma profesionální komunikace (PPK), která sdružuje zástupce Asociace komunikačních agentur, Asociace public relations, spolku NELEŽ, Fakulty sociálních věd UK
a další dobrovolníky z řad agentur a freelancerů na českém komunikačním trhu.

Brand Safety Academy
Kdy: 18. dubna 2023 v Praze
Prohlédněte si podrobný program

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: