Jak se buduje lovebrand? O tom bude letošní BRANDstorming

14. 2. 2019 | Kristýna Vozková
Co je to metoda BrandPersonality?Jaký vliv mají sociální sítě na oblíbenost vaší značky? Je lepší logo od designéra nebo od dětí ze školky? To a ještě více zjistíte na BRANDstormingu 2019.

Již v březnu se v kulturních prostorách Royal ve Vinohradské ulici uskuteční v pořadí pátý ročník konference BRANDstorming, s podtitulem Cesta k lovebrandu. Dozvíte se, jak jej vybudovat od nuly i z firmy s pošramocenou reputací, jakou roli hrají emoce při prodejích nebo to, jak vám mohou pomoci lajky na sociálních sítích. Láskou nabitá konference, i letos pořádaná TUESDAY Business Network, se uskuteční 12. března.

Na co se můžete těšit?

 

Ne vždy je známá značka zárukou úspěchu. Své o tom může vyprávět společnost Meteopress, která si svou odbornou reputaci pokazila pořadem Počasíčko. O tom, jak tuto krizi překonala, bude na konferenci hovořit Michal Najman.

Rebranding je vždy sázkou do loterie. O tom, jak se s ním poprala Royal Crown Cola (dříve jen RC Cola), jaký úspěch sklízí na českém i zahraničním trhu, co vše rebranding obnášel a zda stál skutečně za to odhalí marketing manažerka Kofola ČeskoSlovensko a.s., Lucia Tarbajovská.

Komunikace se zákazníkem může být pro mnohé skutečným oříškem. Díky speciální metodě zvané BrandPersonality, na které se podílejí marketéři spolu s psychology, se však naučíte rozlišit mezi tím, co říkáte a tím, co by zákazník chtěl skutečně slyšet. S touto metodou vás seznámí psycholožka Nikola Frollová a marketér Adam Ondráček.

 

Je lepší logo za milion nebo zadarmo? Bude to opravdu fungovat, když vám ho namalují prvňáčci? O designérských soutěžích jako cestě k novému vizuálnímu stylu značky bude na konferenci mluvit Brand & Design konzultant Radim Tuček.

Kdy: 12. března

Kde: Royal Theatre & Club Chic

Kompletní program akce naleznete spolu s přihláškami na webových stránkách konference.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.