Jak se vlivem nové legislativy změní svět médií? Czech Internet Forum otevře aktuální témata

9. 9. 2021 | redakce
16. ročník konference přinese řadu aktuálních témat: jaký potenciál v sobě mají sociální sítě generace Z a jak to vypadá s reklamním trhem v současných nejistých časech?

Letošní 12. říjen bude patřit Czech Internet Forum. Na jednom pódiu se vystřídá 18. spíkrů, zazní 12 přednášek a jedna velká panelová diskuze o budoucnosti personalizovaného cílení reklamy bez využití cookies třetích stran.

Všechny důležité informace, kompletní program i představení spíkrů najdete na webu konference.

Vybíráme z témat:

Média a marketing – změny pravidel hry v roce 2021 – Petra Dolejšová (advokátka na volné noze)

Jaké právní změny se letos odehrávají v digitálním světě médií? Jak je to s vývojem remarketingu? A co digitální směrnice? V jakém je stavu a jak změna zákona zasáhne média a jak marketing? Podíváme se na licence pro použití novinářských článků – kdo je bude muset mít a jak se budou shánět? Jaký dopad to bude mít na weby a aplikace, které pracují hlavně s cizím zpravodajským obsahem? Jak budou filtrovat obsah sociální sítě, YouTube nebo různá fóra? A hlavně: kdy novou úpravu vůbec očekávat? A kterých platforem a společností se změny týkat naopak nebudou?

TikTok a Snapchat: Sociální sítě generace Z – Vojtěch Lambert (LCG New Media)

Mladí lidé do 25 let v posledních dvou letech mohutně adoptují tyto platformy. Jaká je jejich demografická struktura v ČR? Jak vypadá obsah, reklamy a taktiky? Co je specifického pro tuto mladou cílovku v rámci komunikace? Podíváme se na ukázky z kampaní, co funguje, co naopak ne a pro jaké značky se tyto sítě hodí.

Reklamní trh v nejistých časech: vývoj v letech 2020 a 2021 – Tomáš Hynčica (Nielsen Admosphere) a Ondřej Novák (ASMEA)

Reklamní trh zažívá turbulentní období. Rozebereme reálný pohled do nejnovějších dat o české reklamě, neopomeneme ani vliv pandemie COVID-19 na celý reklamní trh.

Dále se s Josefem ŠlerkouUniverzity Karlovy a Hanou Friedlaenderovou z výzkumné agentury Nielsen Admosphere se podíváme na to, jak obstálo zpravodajství v době pandemie COVID-19. S Martinem Markem DoDo se zastavíme u logistiky – konkrétně u bezchybného zvládnutí poslední míle, které často rozhoduje o úspěchu u zákazníků. S Libuší ŠmuclerovouCNC se zamyslíme nad vlivem umělé inteligence na média.

Navštivte web konference a seznamte se s dalšími tématy a spíkry, najdete zde i registrační formulář

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: