Jak se vyhnout manažerským chybám a jak podpořit prodej v době útlumu

21. 4. 2010 | TMJ
Jak se vyvarovat manažerským chybám a jak podpořit prodej v době útlumu - to témata dvou nových titulů, které představilo vydavatelství Grada. "10 nejdražších manažerských chyb" od Jana Urbana představuje v rámci krátkých případových studiích chyby, kterých se je možno dopustit při manažerském rozhodování. Jejich včasnou identifikací pak lze zabránit možným škodám, které by mohly vzniknout.

Jak se vyvarovat manažerským chybám a jak podpořit prodej v době útlumu - to témata dvou nových titulů, které představilo vydavatelství Grada. "10 nejdražších manažerských chyb" od Jana Urbana představuje v rámci krátkých případových studiích chyby, kterých se je možno dopustit při manažerském rozhodování. Jejich včasnou identifikací pak lze zabránit možným škodám, které by mohly vzniknout. Titul "Jak prodávat když nikdo nekupuje" je v dnešní době velmi užitečnou příručkou pro všechny členy obchodního týmu, ale i management společnosti, který na jejím základě můýe úspěšně plánovat dlouhodobou obchodní strategii, která dokáže uspět i v době útlumu.

Více v jednotlivých anotacích.


 

 Jan Urban: 10 nejdražších manažerských chyb

ISBN: 978-80-247-3176-6
formát: B5
vazba: V2
počet stran: 176
prodejní cena: 259 Kč
vydala: Grada Publishing, a.s.

Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také? Pojďte se na ně podívat a dozvědět se, jak se těchto chyb vyvarovat či je přestat dělat. Nejvíce firmě škodí manažeři, kteří nejsou schopni svým spolupracovníkům jasně říci, co od nich očekávají, nebo své požadavky stále mění, kteří nejsou schopni včas rozhodnout (a přitom trvají na tom, že budou rozhodovat o každé drobnosti), kteří se svým okolím nekomunikují a ponechávají je v nejistotě, kteří brání nezbytným změnám, vyžívají se v zastrašování svých podřízených apod. "Polehčující okolností" těchto manažerů je pouze to, že ukazují, čeho se vyvarovat. Demonstrují, jak (ne)ničit morálku zaměstnanců, jak (ne)bránit, aby lidé svým nadřízeným i podniku jako celku věřili a táhli s ním za jeden provaz nebo aby se sami snažili svou práci zlepšovat.

Zaměřte se u sebe a v celé firmě na chyby, které patří k dlouhodobě nejzávažnějším - jsou to ty nejdražší řídicí chyby.

Dozvíte se:

  • jaké jsou osobní a organizační zdroje chyb;
  • jaké jsou problémové osobní rysy vedoucích;
  • jaké jsou příčiny a důsledky řídicích chyb;
  • jak neplýtvat časem, úsilím a schopnostmi zaměstnanců;
  • jak vybírat spolupracovníky, komunikovat s nimi a motivovat je;
  • jak správně delegovat a zadávat úkoly;
  • jak podporovat týmovou práci a být dobrým vůdcem.

 

Dave Lakhani: Jak prodávat, když nikdo nekupuje

ISBN: 978-80-247-3309-8
formát: B5
vazba: V2
počet stran: 208
prodejní cena: 298 Kč
vydala: Grada Publishing, a.s.,

Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky. Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co musíte zákazníkovi nabídnout, abyste uspěli, jak zákazníka účinně oslovit, přesvědčit a získat, i když se zdá, že firmy a lidé nechtějí nakupovat. Ať už jste prodejce, obchodní zástupce, obchodník nebo prodejní manažer, tato kniha vám pomůže, abyste byli na trhu vidět a byli úspěšnější než všichni ostatní kolem vás. Autorem knihy je světově uznávaný odborník na přesvědčovací techniky a prodejní strategie Dave Lakhani.
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.