Jak zvednout kvalitu mediálních zpráv? Zpoplatněním zdrojů.

26. 5. 2010 | TAM
Nejen zpoplatnění mediálních zpráv směrerem ke čtenářům, ale také zpoplatnění informačních zdrojů směrem k médiím. I to je podle odborníků jeden z možných nástrojů, který zvedne kvalitu mediálních zpráv. A jedna z prvních vlaštovek je již na světě.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Nejen zpoplatnění mediálních zpráv směrerem ke čtenářům, ale také zpoplatnění informačních zdrojů směrem k médiím. I to je podle odborníků jeden z možných nástrojů, který zvedne kvalitu mediálních zpráv.
A jedna z prvních vlaštovek je již na světě. Agentura AFP přinesla informaci, že během fotbalového šampionátu v JAR bude Čilská reprezentace zpoplatňovat rozhovory svých hráčů. Podle prezidenta fotbalového svazu je v tomto nástroji potenciál pro částečné pokrytí nákladů, které s sebou šampionát nese a hlavně cesta k přivýdělku, který vyrovná ztráty způsobené odchodem některých sponzorů. Zástupce svazu navíc naznačil, že nebude mít problém s reciproční formou platby - tým by tak mohl vybarterovat například zajímavý mediální prostor.
Právě větší exkluzivita pořízených materiálů by mohla vést k vyššímu zájmu čtenářů, konstatují někteří analytici. Otázkou však je, jaká bude platební chuť a hlavně schopnost redakcí. Je tedy otázkou, zda rozhodnutí Čilského týmu nepovede spíše k jeho mediální izolaci.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: