Kavárna Tim Hortons si vystřelila ze svých zákazníků. Přebarvila se na černo - kompletně

20. 8. 2014 | Michl Petr
Černou kávu si prý vychutnáte nejlépe ve tmě. Kavárna Tim Hortons zvládá šprýmy na zákazníky s bravurou.

Někdy musíte potlačit ostatní smysly, abyste dokázali ocenit chuť výjimečné kávy - toto byla myšlenka stojící za experimentem kanadského kavárenského řetězce Tim Hortons. V rámci svého šprýmu nazvaného #TimsDark Experiment nabarvili jednu z poboček na černo a kompletní black out byl i v zatemněném interiéru. Na první ranní zákazníky jdoucí si pro svůj kofeinový nakopávák proto čekal tak trochu dům hrůzy.

Po vstoupení dovnitř se ponořili do téměř absolutní tmy. Byli odvedeni obsluhou vybavenou brýlemi s nočním viděním k baru, kde jim byla naservírován nový druh kávy, snad té černé jako noc. Dle vyjádření Tim Hortons se tímto cvičením měla vytvořit situace, kdy budou smysly zákazníků posíleny.

Video nevypadá nahraně jako některé jiné šprýmy značek, které mají působit překvapivě. Vylekání lidí v šeru se zdá doopravdové. Nejpůsobivější nám ale i tak přijde přemalování pobočky zvenčí, včetně začerněného terénního auta stojícího na silnici. Se změnou vzhledu nemají pravděpodobně v TimHortons žádné problémy. Tento rok vytvořili na oslavu padesátiletého výročí firmy ještě propracovanější cvičení, když předělali pobočku v Torontu na vzhled z roku 1964.

K tomu ale vytvořili téměř kulisy historické filmu, najali početný kompars a dopřáli městu návrat o půlstoletí zpět. Tim Hortons je tradiční značkou, ale díky těmto virálním hitům očekávají lidé tu a tam ke kávě a pečivu i nějaké větší překvapení.

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.