Kniha Thomase Patalase radí, jak na guerillový marketing

26. 10. 2011 | BoB
Nakladateství Grada vydalo knihu Guerillový marketing – Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu, ve které se Thomas Patalas dělí o své rady a zkušenosti z oblasti marketingu.

Máte na starosti marketing firmy a pracujete s malým rozpočtem? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Nevíte jak efektivně vzbudit pozornost zákazníků? K tomu vám může napomoci kniha Guerillový marketing – Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu, kterou vydalo nakladatelství Grada.

Autorem knihy je Thomas Patalas, který je hostujícím profesorem na Univerzitě Heinricha Heineho v Düsseldorfu a specialistou obchodní a průmyslové komory. Rovněž pracuje v agentuře Marketing und Kommunikationsservice, ve které poskytuje marketingové služby malým a středním podnikům.

Thomas Patalas se v této knize dělí o své rady, tipy a zkušenosti, které získal dlouholetou praxí v oboru. Vysvětluje zde všechny možnosti guerillového marketingu a jeho využití. Mimo jiného se také dozvíte, jak guerillový marketing realizovat a rozvíjet, jak do kampaně zapojit média nebo jakou guerillovou strategii naplánovat.
 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.