Koblihy zdarma pro ty, kteří se nechali očkovat proti COVID-19, popouzí veřejnost

1. 4. 2021 | Milada Zemanová
Kampaň, která měla motivovat veřejnost k vakcinaci, se obrátila proti řetězci prodejen s koblihami. Lidé ji kritizují z pokrytectví.

Očkování proti onemocnění COVID-19 je cestou, jak chránit své blízké a přiblížit se k životu, jak jej známe. Řada vládních orgánů, organizací i firem se snaží přispět svou troškou do mlýna a chtějí motivovat své zákazníky, aby se nechali očkovat. Některé na to jdou originálně, další nabízí nejrůznější bonusy, slevy či věci zdarma pro očkované a jiné spíše své fanoušky naštvou. Právě poslední zmíněný případ se týká amerického řetězce prodejen s koblihami Krispy Kreme.

Krispy Kreme tento měsíc oznámil, že každý, kdo předloží svůj očkovací průkaz a dokáže tak, že se nechal očkovat proti onemocnění COVID-19, získá denně zdarma 1 koblihu s názvem Original Glazed. A aby se dostalo na všechny, tak má tato akce platit po celý letošní rok.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Podpora prodeje
Sdílejte tento článek:
Podobné články: