Konference Marketing Experience představí zážitkový marketing jinak

15. 8. 2013 | rd
Toto bude tak trochu jiná konference. Inovace, nové trendy i tvůrčí řešení problémů nevznikají v centru, ale právě na periferii. Marketing Experience proto představí možnosti zážitkového marketingu při zapojení jiných oborů. Čeká vás inspirace módou, architekturou, ale třeba i marketingem pro služby spojené s trávením volného času.

Na sklonku srpna oživí letní okurkovou sezónu další z řady „tak trochu jiných" konferencí. Cílem Marketing Experience je originální propojování témat – ukáže svět marketingu očima lidí z oblasti módy, architektury a využívání volného času. Koná se již příští středu 21. srpna.

O čem to bude?

Konference se bude zabývat otázkami, které jsou v mainstreamu považovány za okrajové, nicméně jsou o to zajímavější. Proč? Protože inovace, nové trendy i tvůrčí řešení problémů nevznikají v centru, ale právě na periferii.

„Přicházíme znovu s něčím úplně novým, chceme se zase podívat na problematiku marketingu tak, jak to není obvyklé. Generujeme nové nápady a témata tam, kde by nikoho nenapadlo je hledat, a konfrontujeme neobvyklé pohledy na věc. V tomto duchu organizujeme celou akci – výběr prostředí, kde se konference bude konat, volbu témat i spíkrů. I občerstvení jsme pojali v neobvyklém, zážitkovém duchu," konstatuje Tomáš Poucha, spoluzakladatel Marketingového institutu. „Akce také odstartuje sérii workshopů na nejrůznější témata, která navážou na to, co se bude na konferenci odehrávat.

Móda jako matka zážitkového marketingu

V bloku věnovaném módě vystoupí módní stylistka a choreografka Olo Křížová, umělecká ředitelka Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend a módní konzultantka a trendsetterka Viola Fetisová, autorka konceptu FashionCoach. Otázkami módy z jiného úhlu pohledu se bude zabývat Peter Šagát, mezinárodně uznávaný odborník na marketing v módním průmyslu, a jeden z nejznámějších psychiatrů a psychoterapeutů, Tomáš Rektor, se zamyslí nad konfliktem psychiky a krásy v oblasti módy.

Zážitkový marketing vytváří prostor, z tohoto pohledu je architekturou

Nad otázkami spojenými s architekturou se budou zamýšlet slovenská legenda experimentální architektury a vedoucí Ateliéru III na VŠUP v Praze Imro Vaško a David Řezníček, majitel a zakladatel firmy Konsepti, zabývající se designovým nábytkem. Vystoupí i přední český architekt a spolumajitel úspěšného architektonického studia A69 Jaroslav Wertig a rovněž interdisciplinární badatel a podnikatel Jiří Lang.

Volný čas z pohledu marketingu – a naopak!

Na problematiku volného času se ze svého pohledu zaměří Julie „Gaia" Poupětová, první profesionální certifikovaná sex koučka v ČR a také moderátorka Sexy života na Frekvenci 1; propojení volného času a sportu probere Karolína Šramlová, marketingová manažerka fitness center Holmes Place CZ. Možnostmi i nemožnostmi využívání volného času se bude zabývat Petr Ludwig, zakladatel Growjob a autor bestselleru Konec prokrastinace, a o nejbláznivějších zážitcích ve volném čase promluví Linda Vavříková, zakladatelka a spolumajitelka společnosti Allegria – firma na zážitky.

Neobvyklé místo, zajímavé občerstvení

„Účastníci se mohou těšit nejen na originální vystoupení pozvaných hostů, které na konferencích obvykle nevídáme, ale i na netypické konferenční prostředí a zajímavé občerstvení," doplňuje Tomáš Poucha. Akce se totiž bude konat v experimentálním divadle Alfred ve dvoře v Praze 7, jehož genius loci koresponduje se zaměřením konference. A předloženo bude netradiční zážitkové menu, doplněné skvělou kávou Alfredo, kterou bude i s výkladem připravovat zkušený barista.

Více informací naleznete ZDE.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: