Krém na pleť, co vychová děti? Ne úplně, ale nová řada tělového krému herečky Kristen Bell vám pomůže zvládnout aktuální náročné období

16. 10. 2020 | Aneta Birnerová
Šlápnout bosou nohou na lego. Sledovat ty samé „disneyovky” stále dokola. Udržet své děti živé a zdravé další den. Jak to všechno může žena zvládnout? Herečka Kristen Bell se s vámi podělí o zaručený recept … na tělový krém.

Kampaň: A Happier Place (Šťastnější)

Agentura: Wieden+Kennedy

Klient: CBD

Produkt: Happy Dance

 

Kristen Bell dokazuje, že v době populárních kosmetických tutoriálů a možností reklamní spolupráce na sociálních sítích, se čím dál více celebrit pouští do vývoje vlastní kosmetické řady.

Herečka, kterou můžete znát například jako dabérku Anny z animovaného filmu Frozen (Ledové království), proměnila své okouzlení značkou Lord Jones ve spolupráci na jejich nové řadě tělových krémů. Ta má kvalitou patřit mezi luxusní výrobky, ale cenou do regálů s běžnou kosmetikou. Nová kolekce se jmenuje Happy Dance (Šťastný tanec) a oslovuje všechny matky, pro které je někdy náročné ustát mnohdy destruktivní energii svých dětí. Obzvlášť v období karantény. 

Na pomoc s propagací si Kristen Bell pozvala reklamní agenturu Wieden+Kennedy, která proměnila trampoty moderního rodičovství v okouzlující reklamní spot plný poněkud vyčerpávající domácí pohody. Nechybí šlápnutí na LEGO kostičku ani sledování dětských televizní pořadů, z kterých má rodič přinejlepším ambivalentní pocity. 

„Co vám Happy Dance nabízí?” ptá se Kristen Bell na začátku půlminutového reklamního spotu. „No, třeba sílu dívat se již po sedmnácté v tomto týdnu na ten samý film pro děti,” odpovídá si princezna Anna vedle výmluvné animace sněhových vloček. Umí toho ale také mnohem více, třeba „rozpustí všechny bolestné vzpomínky bosé procházky po dětském pokoji”.

„Je to luxusní pocit hrdosti, že jste se dokázali úspěšně postarat o jinou lidskou bytost po čtyři roky, tři měsíce a 26 dní,” dokončuje svůj proslov rozcuchaná, ale pyšná matka Bell. 

Na spot se podívejte níže. 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.