Kulturní průvodce GoOut.cz expanduje do Berlína

30. 10. 2018 | Petr Michl
Kam na koncert v Berlíně? Nově to půjde zjistit přes GoOut.cz, samozřejmě s možností zakoupit si rovnou lístky.

Český kulturní a vstupenkový portál GoOut, kompletně pokrývající akce od hudby přes divadlo po výstavy, expanduje do Berlína. Německo se tak vedle Česka, Polska, Finska a Estonska stává pátou zemí, kde GoOut působí. Přes český portál si každý měsíc koupí vstupenku bezmála čtvrt milionu lidí.

Německá cesta GoOutu začne mapováním kulturního dění v Berlíně a festivalů po celé zemi. Prodej vstupenek a přehled pro další města budou následovat v průběhu roku 2019.

Expanzi komentuje Emily Brandi, šéfka německé části projektu:

Berlín je logický první krok - intenzita kulturního dění je tam opravdu neuvěřitelná. Zároveň je to město, kam míří za kulturou spousta fanoušků z Čech i Polska, kde již působíme. Berlínská kulturní scéna je navíc těžká na orientaci, protože spousta míst nemá standardní web - dozvědět se o některých akcích vyžaduje skoro detektivní práci a výbornou znalost prostředí.”


Vojtěch Otevřel a zakladatel GouOut.cz Vojtěch Knyttl (dalším byl v roce 2011 Petr Zátorský - pozn. red.)

Berlín je kulturní metropole par excellence, s obrovským množstvím lokálních fanoušků i zahraničních návštěvníků — a přitom postrádá službu podobnou té naší. Kromě prodeje vstupenek totiž lidé na GoOutu najdou i špičkově zpracované kulturní inspirace v kompletní šíři, můžou si ukládat své oblíbené akce a umělce, zvát na ně další lidi... Přidaná hodnota kulturního marketplace' nám získala širokou uživatelskou základnu v Česku, věříme tudíž, že s tímto modelem uspějeme i v Německu,” říká k expanzi Vojtěch Otevřel, spoluzakladatel a CEO společnosti, a dodává:

Naší hlavní misí totiž je přivádět více lidí ke kvalitní kultuře, proto ten důraz na přehledný a kvalitně zpracovaný kulturní přehled. Zákazníci se k nám vracejí nejen kvůli nákupu vstupenek — i když si troufnu tvrdit, že ho máme nejrychlejší a uživatelsky nejpříjemnější  ze všech českých předprodejních sítí — ale hlavně zjistit, co se kde děje. Zkrátka dostáváme lidi ven, z čehož profitují jak pořadatelé akcí, tak kultura a společnost jako celek... Německem to samozřejmě nekončí, naším plánem je stát se kulturní službou číslo jedna i za Kanálem a dál.”




Se vstupenkami přes GoOut vyrazí každý měsíc ven za kulturou bezmála 250 tisíc lidí, což ze startupu dělá jednoho z největších prodejců vstupenek v Česku. Portál má téměř 300 tisíc registrovaných uživatelů, přes 70 tisíc stažení své nativní mobilní aplikace pro iOS a Android a databáze akcí v kulturním přehledu jen v Praze čítá přes 210 tisíc akcí ročně; další statisíce pokrývá redakce GoOut v Brně, Ostravě, Plzni a 4 největších polských městech. Společnost působí také ve Finsku a Estonsku jako exkluzivní ticketing pro 3 největší pobaltské festivaly.

Svým uživatelům GoOut nabízí rozsáhlou databázi akcí s jednoduchou filtrací podle kategorií a hudebních žánrů. Ve vlastním profilu si může uživatel vytvořit i svůj seznam sledovaných položek a pak být upozorňován na akce, o které má zájem.

Štítky dokumentu: Startup
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.