La Degustation Online: Nechte zákazníky pracovat za vás

12. 6. 2013 | Petr Michl

Seriál diskusních konferencí "La Degustation Online", který již druhým rokem pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ, pokračuje večerem věnovaným tentokrát zapojením zákazníků do samostatných aktivit pomocí zákaznických zón.

Konference zodpoví otázky využití zákaznických zón pro různé obory podnikatelské činnosti. Tyto moderní webové aplikace, fungující jako internetové samoobsluhy, pracují do velké míry za zadavatele. Denně s nimi přicházíme do styku, neboť je používají s úspěchem banky (internetové či mobilní bankovnictví), pojišťovny, telekomunikační operátoři, dodavatelé energií i jiní.  Přijďte se inspirovat jak správně budovat úspěšné zákaznické zóny, v jakém rozsahu, co v nich nabízet, co neopomenout a jak je spravovat.

Na tyto a další otázky odpoví zkušení profesionálové v krátkých přednáškách i následné panelové diskusi. V rámci programu se představí Radek Jirka, Head of Internet, Mobile & Web Banking v UniCredit Bank Czech Republic, a.s., Lukáš Zilvar, který má na starosti projekty digitálního marketingu ve firmě Cetelem a Jiří Malý z Mather Advertures. V panelové diskusi se k nim dále připojí i Tomáš Peterka z Vodafone.

Na závěr čeká účastníky ochutnávka vícechodového degustačního menu. Její položky jako paella, gazpacho, tortilla či tapas značí, že tentokrát bude večer věnován španělské kuchyni.

Kdy: středa 19. 6. od 18:00

Kde: Element Club

Registrujte se ZDE

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: