La Degustation Online: Soutěže online – jak na ně

7. 1. 2014 | PM

Seriál diskusních konferencí "La Degustation Online" pořádaný Asociací dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ v novém roce zahajuje večerem zaměřeným na téma využití online soutěží v marketingu a prodeji.

V neformální atmosféře diskusního večera se tentokrát bude hovořit o tom, jak účinný nástroj marketingu jsou online hry a soutěže. Tento formát je často brán jako jistá cesta k zapojení cílové skupiny. Všechno má ovšem svá „ale". Je si potřeba ujasnit, zda jsou tyto nástroje vhodné pro branding a kde je jejich hlavní propagační potenciál. Pomůže skutečně pořadateli jeho soutěž k upevnění jména a značky? Do jaké míry je vůbec možné prostřednictvím soutěží podpořit nákupní apetit zákazníků?

Pokud vás zajímá, jak nejlépe organizovat online soutěže pro klienty a jak se vyhnout  případným slepým uličkám, pak si přijďte poslechnout příběhy, rady, zkušenosti a tipy přednášejících.

O tématu budou v krátkých přednáškách a v následné panelové diskusi hovořit digitální odborník z prostředí mediálních agentur a nyní Interaction Director v GroupM, Jan Suda, programátor / UI designér Viktor Bezděk ze SiteOne a Social Media Manager Eduard Piňos z Leo Burnett.

I lednová diskusní akce bude spojená s ochutnávkou vícechodového degustačního menu.

Uskuteční se v úterý 14.1.2014 od 18:00 v klubu Solidní Jistota na Praze 1. Zájemci se mohou registrovat na stránkách www.ladegustationonline.cz



Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.