Lidl spustil e-shop pro širokou veřejnost

20. 9. 2017 | Petr Michl
Minulý týden unikly přihlašovací údaje do testovací verze e-shopu Lidlu na sociální sítě. Nyní se e-shop Lidlu otevírá oficiálně pro všechny.

Testovací fáze e-shopu Lidlu trvala jen pár týdnů. Obchodní řetězec spustil v České republice e-shop pro širokou veřejnost.

Elektronický obchod najdete na adrese www.lidl-shop.cz. Přináší stejně jako kamenné prodejny dvakrát týdně nové tematicky zaměřené zboží vlastních značek. Oproti prodejnám však přináší několik výhod. Zboží je možné objednat již o týden dříve, než se objeví v prodejnách. Zároveň nabízí objednání výrobků z právě uplynulých akcí. Kromě pravidelné tematické akční nabídky nabízí i stálý sortiment, který obsahuje zboží ze starších akcí, bestsellery a nadčasové zboží. Nechybí ani exkluzivní výrobky a značky, které zákazníci v kamenných prodejnách nenajdou. Pro online objednání nejsou ale dostupné potraviny. 

Objednané zboží bude doručeno do tří dnů od objednání, platba je možná platební kartou při objednání nebo dobírkou. Cena dopravy začíná již na 59 Kč, při objednávkách nad 1 000 Kč je zdarma. Doručení probíhá prostřednictvím společnosti PPL  buď na zvolenou adresu, nebo do podacího a výdejního místa, tzv. PPL ParcelShopu.

Velký důraz Lidl klade na svůj zákaznický servis, kde sází na vstřícnost a osobní přístup své zákaznické linky z kamenných prodejen. I pro e-shop tak platí možnost vrácení nepoužitého zboží až do 90 dnů od nákupu.

Spuštění e-shopu je logickým krokem v našem rozvoji. Jsem rád, že Česká republika má výsadní postavení a náš e-shop je vůbec první ve střední a východní Evropě.  Pevně věřím, že naši zákazníci možnost on-line nakupování ocení, ale zároveň nám zachovají věrnost i v našich kamenných prodejnách,“ řekl ke startu českého e-shopu Pavel  Stratil, generální ředitel Lidl Česká republika.

Společně s e-shopem začal plný provoz také v největším logistickém centru pro e-commerce v rámci Lidlu, které se nachází v Plzni. Je určeno pro zboží menší a střední velikosti, 90 % sortimentu tvoří oblečení, obuv, sportovní potřeby, vybavení pro domácnost, zahradu a dílnu. Provoz zahájilo již loni v listopadu a dosud zásobovalo e-shopy v Německu, Belgii a Nizozemsku. Na 44.000 m2 skladovací plochy je tu skladováno více než 19.000 druhů artiklů, které naskladňuje a pro zákazníky chystá celkem 1.100 zaměstnanců. Se startem e-shopu pro Českou republika se tu počítá s vyskladňováním až 1 milionu kusů zboží týdně.  

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.