Marketing Challenge Forum 2015 odhalí novinky ze světa B2B marketingu

2. 10. 2015 | Kateřina Tauchenová
Zajímají vás novinky v oblasti B2B marketingu? Pak si rozhodně nenechte ujít další ročník Marketing Challenge Forum, jediné konference zaměřené na B2B marketing u nás.

Marketing je jednou z oblastí, která se mění každým dnem. Objevují se stále nové postupy a nástroje, které jsou stále sofistikovanější a umožňují skutečně přesně zacílit tam, kam potřebujeme. Problémem ale je, že mnoho firem těchto možností stále ještě nevyužívá. A mnohdy o nich možná ani neví. Nejen pro ně, ale i pro všechny ostatní, které zajímají novinky z oblasti B2B marketingu, připravila společnost Top Vision další ročník konference Marketing Challenge Forum.

Marketing Challenge Forum 2015 se uskuteční 15. října v Praze a čeští i zahraniční marketingoví specialisté na něm představí případové studie, nejnovější trendy v oblasti B2B a dokonce se s účastníky podělí i o své "přešlapy".

Jaký bude program?

Těšit se můžete například na přednášku na téma Social business ve službách marketingu, na které vám Jan Valdman prozradí, jak na sociální komunikaci uvnitř organizace, jaký je přínos sociálních sítí pro marketing a obchod i jak budovat B2B kanály. Chybět samozřejmě nebude ani seminář o měřitelnosti marketingových kampaní, na které vám Adam Zbiejczuk a Jan Tichý mimo jiné prozradí, jak změřené informace smysluplně propojit s ostatními daty ze zbytku firmy. Na konferenci se dozvíte i to, jak vytvořit skvělou prezentaci, nebo jaká jsou úskalí automatizovaného marketingu. Celý program Marketing Challenge Fora naleznete zde.

Kdo na konferenci vystoupí?

Petr Václavek

Programem celého dne bude provázet Digital Account Director z agentury IMPACT & ECHO BBDO Petr Václavek, který navíc vystoupí jako poslední řečník fóra s přednáškou na téma Český marketing ve světě. Petr začal svou kariéru v reklamě již v počátku devadesátých let prací v MARK BBDO Praha. Dále působil mimo jiné v agenturách GREY a Saatchi&Saatchi a jako výkonný ředitel nově založené pobočky agentury Leo Burnett pod názvem Friends of Sales. Nyní působí jako Digital Account Director v největší a nejslavnější kuvajtské reklamní agentuře IMPACT & ECHO BBDO.

 

Steve Kemish

Případovou studii zaměřenou na klíčové oblasti  B2B marketingu pro 2016 a další roky představí mnohokrát oceněný marketingový odborník Steve Kemish. Steve se podílel na digitální marketingové strategii mnohých světových značek, jako například: Motorola, Cisco, ITV, Lego, Skype, British Airways a Oracle. V minulosti předsedal IDM Digital Marketing Council a je členem the DMA future-proofing group in the UK, hostující přednášející na různých britských univerzitách a porotce soutěže Superbrands.

Spencer Waldron

Kdo jiný může být povolanějším řečníkem na téma Jak vytvořit skvělou prezentaci, než country manager společnosti Prezi? Spencer Waldron před kariérou v Prezi spoluzaložil start up, který vyvinul software pro malé podniky na rozvíjejících se trzích, aby získali investory a partnery, a také provozoval prezentační konstrukční kancelář, která pomohla více jako stovce výkonných pracovníků, marketingovým týmům a začínajícím podnikatelům zlepšit design jejich prezentace.


Miroslav Král

O tom, jak se poučit z chyb i úspěchů druhých, bude na konferenci mluvit Miroslav Král, který je uznávaným odborníkem na prodejní a marketingové strategie a business development nových projektů. Je Managing partnerem online marketingové agentury MarketUP, která nyní patří mezi přední partnery společností Google, Facebook, Seznam a Adform a poskytuje služby desítkám firem v ČR i zahraničí. Mezi její klienty patří např. Hamé, A3 Sport, Sconto nábytek, Hilti, Crocodille, Avnet, Fanuc, Mary Kay nebo Sephora.

Kompletní seznam přednášejících naleznete zde.

Kdy: ve čtvrtek 15. října 2015 od 9 hodin

Kde: Francouzský institut v Praze, Štěpánská 644/35, Praha 1

Registrovat se můžete na webu konference, kde naleznete také podrobný program a profily jednotlivých přednášejících.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.