Marketing Festival: Předprodej vstupenek zahájen

2. 9. 2013 | PM
Ode dneška si můžete koupit lístek na největší jednosálovou konferenci o online marketingu ve střední Evropě. Na Marketing festivalu chcete být.

Největší jednosálová konference o online marketingu ve střední Evropě, kterou bude ve dnech 22. a 23. listopadu hostit brněnské Janáčkovo divadlo, zahájila dnes v 10 hodin na webových stránkách www.marketingfestival.cz předprodej vstupenek. Online marketingu a jeho využití v praxi se budou v rámci konference pod názvem Marketing Festival věnovat světoví, ale i tuzemští odborníci. Přes 1000 návštěvníků se může díky netradičnímu pojetí celé akce těšit nejen na zajímavé prezentace a workshopy zaměřené na praxi, ale i na pestrý doprovodný program, díky němuž budou tyto dva dny připomínat spíše festival než klasickou konferenci.

O reklamě na internetu a jejím využití v praxi budou na Marketing Festivalu hovořit hvězdy, jako je Američan Neil Patel, mezi jehož klienty patří např. firmy eBay, Microsoft, GM a HP, nebo Cyrus Shepard, zástupce společnosti Moz, známý blogger a odborník na SEO a obsah. Mezi tématy se objeví i inbound marketing, kterým se zabývá Michael King, rovněž z USA. Festivalu se zúčastní i Brian Carter z Velké Británie, který patří mezi top odborníky na internet marketing na světě a Španělka Gemma Munoz, která se zaměří na webovou analytiku. Chybět nebudou ani české kapacity jako Marek Prokop, Jan Zdársa, Pavel Jašek nebo Petra Brodilová. Informace o dalších speakerech (celkem až 22), programu a doprovodných akcích naleznou zájemci průběžně na www.marketingfestival.cz.

Sál Janáčkova divadla pojme až 1050 lidí.

Dnes zde byly odhaleny další zajímavé informace o programu. Do Brna přijede z USA odbornice na SEO a PPC Kate Morris, která pracuje ve známé společnosti Distilled. Na prknech Janáčkova divadla dále vystoupí Craig Sullivan z Velké Británie, odborník na zvyšování konverzního poměru, a mezi české hvězdy konference se zařadí Jan Podzimek, jednatel jedné z nejlepších tuzemských social media firem PRIA System. Účastníci Marketing Festivalu se také mohou těšit na večerní koncerty kapel Charlie Straight a Midi Lidi. Kompletní program se všemi detaily i řečníky bude zveřejněn 20. září.

Hlavním cílem konference je předat účastníkům know-how v podobě praktických informací, které budou moci využít pro své podnikání či klienty. „Vedle série přednášek uvedeme nejméně deset workshopů vedených jak domácími, tak zahraničními experty," uvádí organizátor akce a odborník na online marketing Jindřich Fáborský.


Termín konání: 22. a 23. listopadu 2013
Místo: Janáčkovo divadlo Brno
Cena: 3590 Kč bez DPH v předprodeji (online formou – platba kreditní kartou)
Kapacita: 1050 návštěvníků
Spuštění předprodeje: 2. 9. 2013 v 10:00 na adrese www.marketingfestival.cz

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.