Marketing Festival dal vytvořit českou audioknihu zásadního díla o značkách od Martyho Neumeiera

13. 11. 2015 | redakce
Komplexní teorie budování značky do vašich uší. Marketing festival uvádí českou audioknihu brandingové bible, The Brand Gap. Návštěvníci konference mají navíc dílo jednoho z jejích hlavních řečníků zdarma.

Celosvětová konference Marketing Festival se letos kromě tradičních okruhů jako jsou PPC nebo SEO zaměří také na strategická témata. Těm bude dominovat vystoupení Martyho Neumeiera, který se 40 let pohybuje v oboru budování značek. Američan, jenž působil jako konzultant firem Apple, Twitter a BMW, chystá pro konferenci unikátní strategickou přednášku inspirovanou nedávno vydanou knihou „The Brand Flip“ i tříhodinový workshop. K tématu budování značky připravují pořadatelé konference ve spolupráci s Audiotéka.cz také dárkové vydání české audioverze Neumeierovy brandingové bible „The Brand Gap“.


Marty Neumeier

Neumeier vystoupí v Česku teprve podruhé, jeho přednáška a workshop na Marketing Festivalu patří mezi nejočekávanější události celé konference. „Marty Neumeier je expert, kterému důvěřují společnosti Apple, Twitter, Google, Adobe, BMW a PayPal. Umí skvěle popsat strategie a úskalí budování značky a navrhnout konkrétní řešení a inovace. Ve své přednášce pro Marketing Festival odhalí principy z nedávno vydané knihy The Brand Flip. Probírat se bude hlavně revoluční proměna role zákazníků v brandingu a způsoby, jak se s touto situací vypořádat,“ dodává Jindřich Fáborský, organizátor Marketing Festivalu. Obdobnému tématu se bude věnovat i Neumeierův tříhodinový workshop, který bude součástí čtvrtečního doprovodného programu. Na setkání účastníci prodiskutují vliv konkurence na brandbuilding a procvičí si techniky, jak uspět v soutěži mezi značkami.

K oživení české diskuze o budování značky chtějí organizátoři Marketing Festivalu přispět i popularizací prvního vydání audioknihy „The Brand Gap“, která je ve světě označovaná jako brandingová bible. Titul poprvé vyjde v české mluvené verzi pod nakladatelstvím Audiotéka.cz. „The Brand Gap je prvním a v podstatě dosud nepřekonaným zpracováním komplexní teorie budování značky. Zatímco většina autorů se brandingem zabývá buď jen z racionálně-strategického, anebo naopak jen z těžko uchopitelného kreativně-emočního pohledu, The Brand Gap ukazuje jak propojit obchodní strategii s designem a vytvořit tak charismatickou a obdivovanou značku,“ shrnuje Alžběta Škytová, marketingová specialistka z Audiotéka.cz. Registrovaní návštěvníci Marketing Festivalu získají audioknihu ještě před konferenci jako dárek zcela zdarma. V online distribuci bude pak kniha dostupná od 30. listopadu na www.audioteka.cz  za cenu 299 Kč.

 

Marty Neumeier na Marketing Festivalu

  • Přednášky a workshopy probíhají v anglické jazyce
  • 26. listopadu 2015, 14.00–17.00

Workshop: Finding Your Onlyness: How to Make Your Brand Different and Compelling

  • 27. listopadu. 2015, 11.30–12.50

Strategic talk: The Brand Flip: Why customers now run companies and how to profit from it

O české verzi audioknihy The Brand Gap”

Poslechněte si audioukázku

Autor: Marty Neumeier
Interpret:  Jakub Hejdánek
Vydavatel: Audiotéka.cz     

Audiokniha The Brand Gap od Martyho Neumeiera, je prvním a v podstatě dosud nepřekonaným zpracováním komplexní teorie budování značky. Zatímco většina knih se brandingem zabývá buď jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z těžko uchopitelného pohledu kreativně-emočního, Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, kterou budou zákazníci milovat a která přinese firmě trvale udržitelnou konkurenční výhodu.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: