Marketing Festival se letos zaměří na strategie. Pozvánku do Prahy přijal Avinash Kaushik

21. 2. 2017 | redakce
Marketing Festival má letos méně řečníků, ale o to nadupanější lineup. Těšte se na jména jako Avinash Kaushik, Rand Fishkin, Oli Gardner nebo neuromarketingový guru Dr. Bradley Vines. ... A kde že se bude konat? To zjistíte v článku.

                                                                                              

Marketing Festival se letos uskuteční 9.–10. listopadu v Kongresovém centru v Praze. Na jubilejním pátém ročníku konference vystoupí tři nejlepší přednášející z předchozích let a šest dalších osobností světového marketingu. Hlavní hvězdou programu bude Avinash Kaushik, světová ikona digitálního marketingu a webové analytiky. Výrazný prostor dostane přednáška SEO experta Randa Fishkina (Moz), klasickou reklamu pak bude obhajovat Bob Hoffman alias Ad Contrarian. Celkem nabídne pražská premiéra Marketing Festivalu 9 přednášek, 50 workshopů a historicky největší návštěvnickou kapacitu.

Kromě přesunu do Prahy prošel aktuální ročník Festivalu zásadní úpravou konferenčního schématu. Všech devět speakerů vystoupí v jednom hlavním přednáškovém dni. Zakladatel akce Jindřich Fáborský vysvětluje, proč tomu tak bude:

„Letošní Marketing Festival bude kompaktnější a vědomostně hutnější. Po zkušenostech z loňských let se vracíme ke kořenům. Pozvali jsme jen speakery, kteří mají špičkové know-how, a zároveň je dokáží publiku adekvátně předat. Hlavním kritériem výběru tak byl balanc vysoké informační hodnoty a nadstandardních prezentačních dovednost.“

Přestože na konferenci vystoupí méně přednášejících než v minulých letech, v kombinaci většího počtu workshopů a účasti světově uznávaných osobností bude line-up nejsilnější v její historii.

Obsahově se konference více zaměří na strategické myšlení. „Úroveň technických znalostí celosvětově stoupá a podstata marketingového úspěchu dnes leží hlavně v propojování různých postupů a jejich zasazování do kontextu. Proto se chceme v přednáškách zaměřit na praktické příklady využití jednotlivých taktik v širším rámci,“ dodává Fáborský.


Avinash Kaushik na Marketing Festivalu v roce 2014. Zdroj: Marketing Festival

Nejočekávanější přednášku přiveze do Prahy Avinash Kaushik, autor legendárního See, Think, Do, Care frameworku. Zajímavým zpestřením bude vystoupení Boba Hoffmana, neúnavného kritika digitálu známého pod přezdívkou Ad Contrarian. Zcela jiný pohled na obor pak nabídne Dr. Bradley Vines, jedna z nejrespektovanějších osobností neuromarketingu.


Rand Fishkin natáčí pravidelné páteční Whiteboard Friday. Pokud se chcete rychle zvýšit znalosti SEO, neměla by vám tato videa uniknout.

Na akci také vystoupí odborník na search marketing Rand Fishkin (Moz), CRO expert Oli Gardner a UX designerka Kim Goodwin. Seznam zahraničních hostů doplní kreativec a autor virálních kampaní Joe Wade. Jediným dosud ohlášeným českým zástupcem v hlavní programu bude link builder Filip Podstavec.

Předprodej vstupenek na konferenci bude spuštěn 14. března v 10:00 na www.marketingfestival.cz. Cena vstupenek je 5 990 Kč (bez DPH) a prodej proběhne v jedné vlně. Cena zahrnuje hlavní konferenční program, simultánní překlad přednášek do češtiny a vstup na tři doprovodné večerní párty. Účastníci konference se také budou moci přihlásit na placené workshopy, které se budou věnovat taktikám a ovládnutí moderních marketingových nástrojů.

 

Řečníci:

 

Avinash Kaushik

Digital Marketing Evangelist | Google

Téma přednášky: strategie

Avinash Kaushik v roce 2014 uchvátil publikum Festivalu svým See, Think, Do, Care frameworkem. Jeden z nejuznávanějších online marketérů a zároveň autor bestsellerů o webové analytice se na konferenci vrátí se zbrusu novou přednáškou.

 

Rand Fishkin

Wizard of Moz | Moz

Téma přednášky: search

Fishkin není jen uznávaným expertem na Search. Má za sebou i celou řadu úspěšných dobrodružství v byznysu, jako založení a vybudování notoricky známého SEO impéria Moz. V současné době se také věnuje mentoringu a pomáhá růst startupům.

 

Oli Gardner

Co-founder | Unbounce

Téma přednášky: CRO

Sympatický Kanaďan má obdivuhodnou schopnost přetavit své hluboké znalosti problematiky CRO do strhující přednášky. Jeho prezentace  slibuje řadu užitečných rad k landing pages a výkonosti webů.

 

Bob Hoffman

The Ad Contrarian

Téma přednášky: strategie

Autor uznávaného blogu 'Ad Contrarian' patří k velkým obhájcům klasické reklamy. V minulosti tvořil kampaně pro pro McDonald’s, Toyotu či Bank of America. Na vystoupení k tématu The Golden Age of Bullshit' podrobí kritice současný svět online marketingu a poukáže na jeho nejčastější mýty.


Bob Hoffman

 

Filip Podstavec

Founder | Marketing Miner & GetFound

Téma přednášky: link building

Filip Podstavec patří mezi nejtalentovanější české marketéry. V roce 2014 ohromil publikum Marketing Festivalu svou pečlivě připravenou a energickou přednáškou. Od té doby stihl postavit na nohy svůj nový startup a prosadit se svými link buildingovými technikami na asijských trzích.

 

Kim Goodwin

VP of Product & UX | PatientsLikeMe

Téma přednášky: UX Research

Kim má přes dvě dekády zkušeností v oblasti UX výzkumu a její kniha, 'Designing for the Digital Age', se stala výchozím bodem pro všechny designéry, kteří kdy uvažovali o Human-Centered Designu. Mezi její klienty patřily startupy o pár zaměstnancích i obrovské nadnárodní firmy.



Filip Podstavec na Marketing Festivalu 2014. Zdroj: Marketing Festival

 

Dr. Bradley Vines

Head of Neuroscience | Nielsen

Téma přednášky: Neuromarketing

Dr. Vines vede Neuroscience tým v Nielsenu, jedné z nejrespektovanějších výzkumných agentur na světě. Na Marketing Festivalu se s publikem podělí o výsledky nejpokročilejších spotřebitelských výzkumů, ke kterým přidá i několik případových studií.

 

Joe Wade

Co-founder and MD | Don't Panic

Téma přednášky: Advertising

Joe Wade se vyzná v anatomii virálů. Jeho kreativní agentura Don't Panic je zodpovědná za jedny z nejúspěšnějších reklamních kampaní poslední dekády a vysloužila si množství oborových cen. Jeho přednáška poradí, co reklama potřebuje k tomu, aby se stala přirozeně virální a přinesla hodnotu vaší značce.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: