Marketing Festival se v původní podobě ruší. Řečníci předají své znalosti online formou

12. 3. 2020 | Petr Michl
To, co jsme si skutečně nepřáli, se stalo skutečností. Marketing Festival 2020 na konci dubna v Kongresovém centru neproběhne. Jeho vzdělávací složka ale nezmizí, dokonce je pravděpodobné, že se rozšíří.


Jindřich Fáborský na Marketing Festivalu. Zdroj: Marketing Festival

Ve dnech 22. a 24. dubna 2020 měla proběhnout největší oborová konference ve středoevropském prostoru, Marketing Festival. Tentokrát navíc se skutečně elitním světovým lineupem, který posunoval program do více strategické, dospělé roviny.

Nyní je ale jasné, že v původní podobě neproběhne. Možná si říkáte, že do jeho zahájení je stále ještě 6 týdnů času. Z pohledu zakladatele akce, Jindřicha Fáborského, vypadá situace jinak. Na svém blogu říká:

„Po oznámení zákazu pořádání akcí s účastí více než 100 lidí Ministerstvem zdravotnictví ČR nám spousta lidí vyjádřila podporu, což mi udělalo opravdu velkou radost. Zároveň se ale zdá, že převládá názor ‚To přece není žádný problém, v dubnu už bude dávno klid. Hlavně nic nerušte!'. 

Pro nás ale realita vypadá úplně jinak. Odpadávají řečníci, které jsme týdny ujišťovali o tom, že všechno jede podle plánu. Téměř nikdo ze zahraničních návštěvníků nepřijede, protože jejich zaměstnavatelé stopli cesty do zahraničí, nemluvě o tom, že část našich účastníků je z Itálie. Už v únoru začaly přicházet požadavky na storna a vracení peněz. V době, kdy obvykle prodáváme desítky vstupenek denně jsme měli najednou nulové prodeje. 

S každým dnem čekání se navíc vrší náklady. Platíme letenky, zálohy na prostory, dodavatele – za akci, která je de facto zrušená a na kterou není možné aktuálně prodávat vstupenky. Navíc je zjevné, že pořádat konferenci pro tisíce lidí by bylo v tuhle chvíli přinejmenším nezodpovědné. 

Kdybychom slepě pokračovali a tvářili se, že žádné riziko neexistuje, s velkou pravděpodobností by tohle byl náš poslední Festival.“ 

Řešením bude přesunutí programu online, podobně jako to dělají jiné velké zahraniční akce. Produkční tým libereckého FULLART studia a Jan Kostera již vytáhli mnoho zajímavých informací z části řečníků při tvorbě online filmu „Making a Marketer“.  Nyní navštíví řečníky a natočí s nimi přednášky na míru Festivalu. Ta bude vždy streamovaná online a bude možné pokládat dotazy.

Sezením u monitoru lze nahradit vzdělávací aspekt, ale nikoliv osobní setkání, emoce a zážitky ze závěrečné party. Proto bude jako kompenzace dosavadním držitelům lístku nabídnuta 50% sleva na Marketing Festival v příštím roce, ten proběhne 23. dubna 2021 za účasti Marka Ritsona nebo autora knihy, The Choice Factory, Richarda Shottona.

Shrnutí:

  • Workshopy a párty se ruší kvůli vládnímu zákazu
  • Konferenci se uskuteční online, jakmile to bude možné
    • Všechny přednášky budou s řečníky profesionálně natočeny v Londýně, New Yorku a dalších lokacích
    • U všech přednášek bude možné klást dotazy
    • Velmi pravděpodobně se rozšíří lineup řečníků oproti původní sestavě pro Prahu
  • Jako kompenzaci nabízí organizátoři všem držitelům vstupenky na letošní Festival 50% slevu na příští ročník, který:
    • Proběhne 23. dubna 2021 za účasti Marka Ritsona, Richarda Shottona a dalších, dosud neoznámených jmen
    • Bude mít stejnou cenu, tedy 6990 Kč bez DPH / 280 EUR bez DPH
Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.