Marketing Journal má své HUB okénko

2. 9. 2011 | Barbora Novosadová
Ti všímavější z vás možná již zaregistrovali, že se v dolní části domovské stránky Marketing Journalu včera něco dělo...

Ti všímavější z vás možná již zaregistrovali, že se v dolní části domovské stránky Marketing Journalu včera něco dělo. Ano, od 1. září nám přibylo HUB okénko!

Jak již název napovídá, v tomto okénku si budete moci prohlížet kalendář akcí, které probíhají v centru HUB Praha. HUB je coworkingový prostor pro setkávání, inovace a rozvoj podnikání. Centrum hostí mnohé akce a také pořádá své vlastní.

Proč ale Marketing Journal má své HUB okénko? Navázali jsme spolupráci s HUBem a vytvoření informačního okénka je jejím počátkem.

Spolupráci budeme prohlubovat a její koncept vám představíme na akci MASHUP, která proběhne 22. září v centru HUB.

Líbí se nám komunita kreativních a inspirativních lidí, kteří se kolem HUBu sdružují, a proto ji chceme podpořit.

Kde HUB okénko najdete? Postupujte dle tohoto návodu.


 

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.